X
تبليغات

تصویر ثابت

Your Page Title
X
تبليغات

تصویر ثابت

کسب و کار
loading...
YourAds Here YourAds Here

الوند فایلمس

سیستم همکاری در فروش فایلمس

بازدید : 199
شنبه 20 دی 1399 زمان : 23:58

پاورپوینت مقاله مدیریت تجربه مشتری+pdf

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله مدیریت تجربه مشتری+pdf، در قالب 44 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

فهرست مطالب مقاله مدیریت تجربه مشتری+pdf

۱- مدیریت تجربه مشتری

۲- چرا مدیریت تجربه مشتری، مساله ای مهم تلقی می گردد؟

۳- چالش های پیش روی بازاریابان

۴- اقداماتی در جهت اعمال مدیریت تجربه مشتری صحیح

۵- ایجاد و حفظ پروفایل مشتریان

۶- شخصی سازی تعامل با مشتری

۷- پیام صحیح، در زمان و محل درست

۸- CRM، در حال تبدیل به مدیریت تجربه ی مشتریان

۹- روش بازاریابی مطابق با یک استراتژی تبلیغاتی ثابت

۱۰- نگرش شرکت های کوچک و بزرک به تجربه مشریان

۱۱- ماتریس قابلیتهای مدیریت تجربه مشتریان

۱۲- مدیریت دانش مشتریان (CKM) چه تاثیری در مدیریت تجربه مشتریان (CEM ) دارد؟

۱۳- لزوم «مدیریت تجربه مشتری» در بانک ها

۱۴- تجربه مشتری

۱۵- مزایای مدیریت تجربه مشتری

۱۶- اجرای مدیریت تجربه مشتری

۱۷- عوامل تعیین‌کننده تجربه مشتری

۱۸- تعریف ومفاهیم مدیریت تجربه مشتریان

۱۹- چرا مدیریت تجربه مشتری اهمیت دارد

۲۰- چالش های پیش روی بازاریابان

۲۱- سه گام برای مدیریت تجربه مشتری موفق

۲۲- ایجاد پروفایل کامل مشتری و بروز رسانی آن

۲۳- شخصی سازی تمام تعاملات مشتری

۲۴- کسب اطلاعات درست در زمان و مکان درست

۲۵- مشتری مداری به زبان ساده

۲۶- فرمول ارزش مشتری

۲۷- چهاراستراتژی رقابتی اصلی

۲۸- مدیریت تجربه مشتری ازمنظر فناوری

۲۹- مدیریت تجربه مشتری در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند

۳۰- ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهره وری سازمانی در دفاتر بیمه

۳۱- نزدیک بینی بازاریابی

۳۲- بکارگیری دانش فنی برای ایجاد رضایت مشتری

۳۳- چهار عاملی که منجر به شکست در تجارت می شود

۳۴- مولفه های بازار مدار شدن سازمان ها

۳۵- ویژگی‌های یک مدیریت تجربه مشتری اولیه

۳۶- چهار ویژگی اساسی یک تجربه مشتری بدون تنش

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 181
شنبه 20 دی 1399 زمان : 23:52

کسب و کار محاسبات ابری

نگاه استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتریان crm

دید کلی؛

فایل کسب و کار محاسبات ابری نگاه استراتژیک در مدیریت ارتباط با مشتریان crm، در قالب 50 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

کسب و کار ابری در حقیقت رویکرد جدیدی به بازار ، مشتریان و جمع آوری داده های کاربردی در ارتباط با کسب و کار می باشد. در این رویکرد مدیران و تصمیم گیران، همچنین مشاوران برآنند تا ضمن افزایش درآمد و فروش بیشتر، گام عملی لازم را در کنترل و کاهش هزینه ها بردارند.

تغییر روند بازاریابی در برهه فعلی و ظهور ابزارهای جدید در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و بازارهای جهانی که با تاتیراز نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، موجب افزایش درآمدها ،ارتقای خدمات مخصوص مشتریان، افزایش میزان رضایتمندی و کاهش هزینه های مربوط به مشتریان،

میزان سازگاری شرکت های کوچک و متوسط با ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و رغبت و تمایل اپراتورها جهت بکارگیری راهکارهای پیشرفته برای تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات سازمانی، به سازمان های بزرگ در راستای دست یابی به اهداف استراتژیک کمک خواهد کردکه لازمه این امرشناخت کامل و استفاده اثربخش از کسب و کار ابری است.

خدمات ابری کسب و کار خود را که متناسب ما باشد چگونه پیدا کنیم؟!

فهرست مطالب مقاله کسب و کار محاسبات ابری

۱-انواع بازاریابی

۲-نمونه ای از چند نوع استراتژی بازاریابی

۳-بازاریابی ابری (Cloud Marketing)

۴-پردازش ابری (Cloud Computing)

۵-شرکت google و پردازش ابری

۶-ابر عمومی و خصوصی

۷-تفاوت وشباهت رایانش مشبک (Grid Computing) و رایانش ابری (Cloud Computing) چیست

۸-دلایل آفرینش سیستم پردازش ابری

۹-Accenture مطالعه موردی شرکت

۱۰-وضعیت بازارهای قدیمی

۱۱-تبدیل فرصت به درآمد

۱۲-تبدیل فرصت به درآمد

۱۳- تغییر شکل فروش Accenture

۱۴-تحلیل و استفاده از تجربیات سایرشرکت ها

۱۵-ویژگی های کلیدی سازمانها دارای فروش بالا

۱۶-طراحی و ارائه فرآیندها

۱۷-ویژگی های کلیدی سازمانهای دارای فروش بالا

۱۸-ومدیریت داده های مشتری Accenture

۱۹-واستراتژی فروش Accenture

۲۰-،فرآیندها و ابزارها Accenture

۲۱-اجزای مدل تحلیلی Accenture

۲۲-شبیه سازی در Accenture

۲۳-Biogen و تغییر فرآینددر Accenture

۲۴-Biogen و اجرای استراتژی فروش در Accenture

۲۵-Biogen و راه اندازی مرکزاطلاع رسانی در Accenture

۲۶-یکه نازی دررقابت با استفاده از فناوری اطلاعات UPS

۲۷-و رویکرد جدید راه اندازی امضای خودکارو ردیابی بسته های پستی UPS

۲۸-رویکرد جدید پشتیبانی سفارشات آدیداس UPS

۲۹-کاهش ۳ میلیون دالری هزینه سالانه سازمانهای بزرگ با استفاده از سیستمهای مدرن اطلاعاتی

۳۰-مایکروسافت و مدیریت خدمات ابری با Azure

۳۱-شرکت ای بی آمریکا و رویکردجدیدتجارت

۳۲-انواع سرویس‌های تجاری در ebay

۳۳-شرکت سیسکو امریکا

۳۴-آموزش سیسکو

۳۵-شرکت نایک و استفاده از سیستم تجارت نوین

۳۶-تحلیل رقابت نایک و آدیداس

۳۷-چه چیزی می توان یاد گرفت؟

۳۸-اوراکل و تقویت موقعیت خود در حوزه بازاریابی دیجیتال

۳۹-پردازش ابری: امنیت شبکه در بانکداری الکترونیک

۴۰-میزبانی ابری

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 188
شنبه 20 دی 1399 زمان : 23:45

پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf

گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ، در قالب 108 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

توضیحات پاورپوینت مقاله گردشگری سلامت pdf

گردشگری سلامت و رویکردی نوین در استفاده از دیجیتال مارکتینگ

نظر به اهمیت صنعت گردشگری در برهه فعلی و اینکه صنعت گردشگری ؛بعد از صنعت نفت و خودروسازی،یکی از صنعت های درآمدزای جهانی محسوب می شود که با کمترین سرمایه گذاری بیشترین درامد را عاید سرمایه گذاران و صاحبان کسب و کارهای گردشگری می نماید و از طرفی «بازار گردشگری سلامت به عنوان یکی از صنایع درآمـدزا و رقابتی در دنیا مطرح شده و از حوزه های نوین گردشگـری است.

در سطـح کلان، دولت ها علاقه مند به بهره مندی از مزایای اقتصـادی ناشی از این صنعت هستند. بنابراین رقابت فزایندهای میان کشورهای مختلف به ویژه کشـورهای در حال توسعه آسیـایی برای جذب گردشگـران سلامت آغاز شده است. چرا کـه با توجه به ارزآوری بالای این صنعت، نقش بسیار مؤثری در رشد و توسعه اقتصادی جامعه میزبان خواهد داشت. سفر برای درمان و بازیابی توان از مهمترین اهداف گردشگری سلامت است و اغلب اوقات، حول دریافت خدمات درمانی، فعالیت های اوقات فراغت نیز به بسته سلامت بیمار اضافه می شود.

– مفهوم گردشگری سلامت

گردشگری سلامت شامل افراد و گروههایی هست که برای استفاده از تغییر آب وهوا (با هدف پزشکی ودرمانی)، استفاده از آبهای معدنی، گذراندن دوران نقاهت، معالجه ونظایر آن اقدام به مسافرت میکنند. سازمان جهانی گردشگری، گردشگری سلامت را به طور خاص چنین تعریف میکند:

استفاده از خدماتی که به بهبود یا افزایش سلامتی وروحیه فرد با استفاده از آبهای معدنی، آب و هوا یا مداخلات پزشکی منجر میشود و در مکانی خارج از محل سکونت فرد و در مدت زمانی بیش از ۲۴ ساعت و کمتر از یکسال به طول میانجامد. مقصود از گردشگری درمانی، رفتن به مکانهایی است که فرد بتواند از خدمات پزشکی آن مکان استفاده کند. چنین سفری مستلزم فعالیتهای گوناگونی میشود که در هر یک، مسئله بهداشت و سالمت فرد یا جهانگرد مدنظر است.

– مقایسه ارزی آوری گردشگر سلامت نسبت به گردشگران معمولی

برآورد شده ا ست یک گردشگر سلامت، سه برابر گردشگر معمولی باعث ارزآوری می شود. در حال حاضر، با توجه به کم هزینه بودن و پردرآمد بودن این صنعت، بسیاری از کشورهای علاقمند به توسعه گردشگری، توجه خود را بر این بخش از صنعت گردشگری متمرکز و برای آن برنامه ریزی می کنند. امروزه مهمترین مقاصد این نوع گردشگری کشورهای در حال توسعه ای است که به لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه و از نظر توسعه دانش و تکنولوژی پزشکی نیز از استانداردهای لازم برخوردارند.

– اهمیت صنعت گردشگری برای کشورها ازمنظر افزایش امید به زندگی درسطح جهانی

صنعت گردشگری دارای شاخه های متعددی ا ز جمله «گردشگری پزشکی، گردشگری صحت، گردشگری مذهبی، گردشگری انبوه، گردشگری تجاری و …» است. در طول سالیان اخیر با توجه به افزایش امید به زندگی در سطح جهانی و پیر شدن جمعیت دنیا، گردشگری سلامت که متشکل از گردشگری پزشکی و گردشگری صحت می شودا همیتب سزایی درب ین کشورها یافته ا ست.

– کسب‌وکارهای حوزه‌ی بهداشت و سلامتی

سلامتی مهم‌ترین دغدغه‌ی افراد در زندگی‌ شخصی‌شان است. علاوه بر آن، این صنعت یکی از صنایع پررقابت است و هر کسب‌وکاری که بتواند اعتماد بیافریند، موفق‌تر خواهد بود.

یکی از مزیت‌های بسیار مهم استراتژی بازاریابی ویدیویی برقراری ارتباط با مخاطب و جلب اعتماد او است، لذا بهترین شیوه‌ی بازاریابی برای کسب‌وکارهای حوزه‌ی سلامتی محسوب می‌شود.

تحقیقات نشان داده‌اند که حدود ۷۹% از افراد وب‌سایت‌های تولیدکننده ویدیو را دنبال می‌کنند و ۶۳% از افراد بعد از مشاهده‌ی ویدیوهای تولیدشده توسط برندها آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و یا در مورد اطلاعاتی که دریافت کرده‌اند، با دیگران صحبت می‌کنند.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 119
شنبه 20 دی 1399 زمان : 23:35

استراتژی فروش در شرایط بحرانی

بازاریابی و افزایش فروش در رکود بازار

راز جهش شرکت های موفقی که مدیران کارآمدی دارند

دید کلی؛

فایل استراتژی فروش در شرایط بحرانی – بازاریابی و افزایش فروش در رکود بازار، در قالب 126 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است

در این فایل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی از دیدگاه صاحب نظران بازاریابی با ۱۲۶ اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ قرار گیرد.

سرفصل های اصلی استراتژی فروش در شرایط بحرانی

سرفصل های اصلی وبینار راههای جذب مشتری در بحران:

راههای جذب مشتری در شرایط بحرانی

ارتباط با مشتری در شرایط بحرانی

تبدیل تهدید به فرصت!

اقدامات مهم در ارتباط با مشتری

بحران و انواع آن

روانشناسی رفتار مشتریان در بحران

استراتژی‌های مناسب بازاریابی در شرایط بحرانی

تاکتیک ها و ابزارهای بازاریابی در شرایط بحران

بازاریابی محصولات B2B در شرایط بحران

بایدها و نیابدهای بازاریابی در شرایط بحران

داستان شرکت های موفق در مدیریت بحران

بازاریابی و کووید -۱۹

آشنایی با اصول بازاریابی دیجیتال

معرفی ابزارهای بازریابی دیجیتال

آشنایی با مبانی بازاریابی استراتژیک

معرفی مدل بازاریابی درون گرا و تشریح آن

شناسایی بحران

تکنیک های فروش در شرایط بحران و بازار دشوار

قیف فروش

مذاکره در شرایط بحران

تغییرات لازم در شرایط بحران

مخاطبین

فروشندگان

افرادی که قصد دارند وارد حوزه فروش بشوند

مدیران و سرپرست های فروش

افرادی که به حرفه فروش علاقمند هستند

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 206
شنبه 20 دی 1399 زمان : 0:14

استراتژی های بازاریابی هتل

تجربه مشتری و بازاریابی دیجیتال در هتلداری

دید کلی؛

فایل استراتژی های بازاریابی هتل – تجربه مشتری و بازاریابی دیجیتال در هتلداری، در قالب 116 صفحه پی دی اف به صورت جامع و کامل آماده شده است.

بخشی از متن استراتژی های بازاریابی هتل

مقدمه:

امروزه فناوری دیجیتال به بخش اصلی زندگی مردم تبدیل شده است.وانقلابی رادرزندگی مردم ایجادکرده است که می توان گفت ،ادامه زندگی امروز بشر به ویژه درکسب وکارها بدون دیجیتال امکان پذیر نمی باشد.

دربرهه فعلی ،ساکنان این کره خاکی محصولات وخدمات مورد نیاز خود را ازطریق غیرملموس و غیرفیزیکی تهیه می کنند که به واسطه اینترنت انجام می شود.

بررسی تاریخچه استفاده از اینترنت درهتل ها نشان می دهد،که این فناوری و ابزار مدرن روز ،شتابان ،جایگاه خود را درزندگی مردم تثبیت و به ابزارکارآمددرزندگی روزمره مردم تبدیل شده است .

اکنون مسافران هتل ها ،تمام امورات مسافرتی و اسکان خویش درهتل ها را به صورت آنلاین و از طریق میز شخصی خویش مدیریت می کنند.

مشتریان امروز در عصر طلایی توزیع آنلاین بسر می برندو عملکرد مدیران وخدمات هتل هارا از طریق اپلیکیشن هاو وب سایت ها مورد ارزیابی قرار داده وانتخاب می کنند.به عبارت ساده تروضعیت ارزیابی و انتخاب هتل ها ،لقب بهشت برین برای مسافران را به خود اختصاص داده است.

هتلداران امروز،کارت جدیدی را برای بازی دارند.زیرا که ازنظرات آنلاین مشتریان خویش بهره مند هستند.و به این نکته کلیدی پی برده اند که علاوه برارائه خدمات مدرن و راحت برای مسافران،بایستی از مزید رقابتی مدرن امروز یعنی شهرت الکترونیک برای مزیت رقابتی درمقابل رقیبان خویش بهره مند شوند.زیرا که با این روش مشتریان با رتبه و بحث آنلاین به سفیران هتل ها تبدیل خواهند شد.

در این نوشتار علاوه بر ارائه مطالب تخصصی در ۱۱۶ اسلاید،از نظرات تخصصی و پایان نامه های کارآفرینی در زمینه هتل داری استفاده شده است و امید که مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد.

بازاریابی هتل ؛ بهترین استراتژی ها در صنعت هتلداری

بازاریابی هتل ها نقش مهمی در کمک به مالکان هتل برای به حداکثر رساندن رزرو هتل و درآمد دارد. از این گذشته ، بازاریابی هتل روشی اصلی است که در آن افراد در صنعت هتلداری قادر به دستیابی به مشتریان بالقوه هستند و گزاره فروش خود ، ارزش های تجاری و دلایلی را که میهمانان برای ماندن در کنار آن ها باید انتخاب کنند ، ارائه می دهند.

برای بازاریابانی که در صنعت هتلداری فعالیت می کنند ، طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی هتل ها وجود دارد. در این مقاله با برخی از مهمترین روندهای بازاریابی هتل آشنا می شوید.

بازاریابی هتل چیست؟

در عصر دیجیتال ، بازاریابی هتل ها بصورت آنلاین و همچنین حضوری صورت می گیرد و هتل ها باید از طریق ترافیک وب سایت ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و انواع کانال های دیگر حضور خود را به حداکثر برسانند.

چرا بازاریابی هتل اهمیت دارد؟

در صنعت هتل و میهمان نوازی ، رقابت یکی از بزرگترین چالش ها برای پذیرش هتل هاست. بازاریابی هتل ها ضروری است ، زیرا تنها راهی است که هتل ها بتوانند املاک خود را تبلیغ کنند ، ویژگی های منحصر به فرد آن را برجسته کنند ، اطمینان حاصل کنند که در مقابل رقبا ایستادگی می کنند و مزیت های اقامت در آنجا را مشخص می کنند.

در نهایت ، رعایت آخرین روند بازاریابی هتل ها و جذب مشتری از طریق بازاریابی می تواند به صاحبان هتل ها کمک کند تا تعداد رزرو هایی که ایجاد می کنند و درآمد حاصل از آن را به حداکثر برسانند.

بازاریابی هتل

استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری

استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری راهی برای افزایش کیفیت خدمات هتلداری است. بازاریابی در صنعت هتلداری شامل الگوهای بازاریابی خدمات و محصولات برای گردشگران و مسافرانی است که مایل هستند شما را پیدا کنند. در واقع این نوع بازاریابی به هتل‌ها کمک خواهد کرد تا با استفاده از استراتژی‌های موجود تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش دهد.

مرحله اول توسعه استراتژی بازار انتخاب بازارهای هدف است که ویژگی مشخصه استراتژی می باشد. انتخاب بر اساس چند عامل است: محصولات/خدمات فروخته شده، دسترسی به تقسیمات بازار و دوام پذیری انواع بازارهای جایگزین، نیازهای بازار هدف باید شناسایی شده و یک طرح اجرای این نیازها باید توسعه یابد.

بدیهی است امروزه بسیاری از سازمان‌ها، استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی در صنعت هتلداری را برای کسب و کار بهتر با هم سازگار می‌کنند. تبلیغات اینترنتی برای هتل‌ها نوعی از تبلیغات است که بدلیل ارزان بودن ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همزمان با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری باز کرده است.

شبانه‌روزی و بی وقفه بودن آن و قابلیت ایجاد تغییرات بصورت به روز باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص زمانی که هتل‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات مواجه هستند کاملاً پر رنگ‌تر می‌شود.

مزایای بازاریابی در صنعت هتلداری

– مهمترین مزیت بازاریابی اینترنتی در هتلداری بر تبلیغات دیگر بر این عامل است که هزینه‌های به نسبت بسیار پایین تری را به همراه دارد.

– دومین مزیت آن مخاطبان جهانی است که سازمان به آسانی می‌تواند به آن‌ها دسترسی پیدا کند.

– همچنین با بازاریابی در صنعت هتلداری، یک کمپانی می‌تواند مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری را به وجود بیاورد که هر کدام دامنه گسترده ای از کسب و کار را دارند.

– وب‌سایت یک ابزار بازاریابی اینترنتی در صنعت هتلداری است که می‌تواند برای پیدا کردن مکان هایی از وب سایت که ترافیک بالاتری دارند استفاده شود. همچنین این ابزار می‌تواند برای بالاتر بردن رنک وب سایت نیز بکار رود.

تدوین استراتژی بازاریابی هتلداری

در تدوین استراتژی بازاریابی در صنعت هتلداری ملاحظاتی باید درنظر گرفته شود که عبارتند از:

– مشخصات و ویژگی‌های مخاطبان: بسیاری از گردشگران و مسافران به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه‌مند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانه ‌است. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتوموبیل، مسافرت و خدمات مالی است.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 223
شنبه 20 دی 1399 زمان : 0:06

فرصت ها و چالش های کسب و کار در کرونا

رمز بقاء و ماندگاری کسب و کارها در بحران کرونا

دید کلی؛

فایل فرصت ها و چالش های کسب و کار در کرونا (رمز بقاء و ماندگاری کسب و کارها در بحران کرونا)، در قالب 313 صفحه پی دی اف به صورت جامع و کامل آماده شده است.

بخشی از متن فرصت ها و چالش های کسب و کار در کرونا

« کرونا، چالش ها و فرصت های کسب و کارها »

پیشگفتار:

مدیران امروز برای بقا و ماندگاری کسب وکارهای خویش باید خود را آماده مواجهه با لحظه هایی کنند که هرآن ممکن است کسب وکارشان را به ورطه نابودی و انحلال بکشاند. لحظه های که برخلاف نامشان لحظه های زودگذرنیستند و ممکن است ؛روزها،هفته ها، ماه ها و حتی سال ها ماندگارشوند و سبک زندگی و ذائقه مخاطبان ومشتریان را تغییر دهند.

این مدیران باید خودرا درنقش ژنرال های نظامی بدانند که هر لحظه غفلت ممکن است حیات کسب وکار و حتی حیات خودشان را به خطر بیندازد .زیرا که درنظامی گری ضرب المثل معروفی هست که می گویند:«اولین اشتباه آخرین اشتباه است».

امروزه موضوع تاب آوری کسب وکارها از دغدغه مهم مدیران وصاحبان کسب و کارهابشمار می رود. و صاحبان صنعت بایستی قبل از وقوع هر بحران همانند کرونا آمادگی لازم را داشته باشند.

در آستانه سالگرد شیوع کرونا قرارگرفته ایم و هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که این مهمان ناخوانده؛کی قصد رحل اقامت دارد . واین می خواهد برود؛یا صاحب خانه خودخواند شده و باید سال ها به زندگی با او عادت کرد .

شیوع گسترده ویروس کرونا سه واقعه را به وجود آورد

1- عدم خروج مردم از منزل و تعطیل شدن بسیاری از مشاغل

2- تغییر سبک زندگی مردم و تغییر نیاز های آنها

3- تغییر الویت های هزینه کردی مردم دنیا و تغییر انتخاب های آنها

این پیامدهای سه گانه باعث بهم خوردن نظام عرضه وتقاضا در بازار تجارت کلان و خرد جهان گردید بعضی کالا ها نایاب و دور از دسترس قرار گرفتند. ولی اغلب کالاها از اولویت سبد خرید خارج شدند که یا به دلیل عدم کاربرد در زمان زندگی در قرنطینه بوده است و اینکه مردم دسترسی به خرید کالای جدیدی را ندارند و دیگری تغییر سیاست گذاری هزینه کردی در افراد است، بخاطر اینکه در آمد منظم آنها در ریسک قرار گرفته است و به همین دلیل با وسواس بیشتری هزینه خواهند کرد.

این رکود ایجاد شده منجر به کاهش فروش کالاها و در نتیجه پرشدن انبارهای تولید کارخانه هاست در بعضی موارد چون کارخانه ها دچار توقف تولید شده اند باز هم شرایط مشابه است. در هردو دلیل کاهش تقاضا منجر به بهم خوردن توازن عرضه و تقاضا در مواد اولیه شده است و به همین دلیل قیمت مواد اولیه بشدت سقوط نموده است.

حرکت دنیا به سمت این توقف به مثابه حالتی است که شما در حالا تماشای یک فیلم هستید و دکمه پاز را میزنید تا فیلم برای مدتی متوقف شود، این به معنی توقف کامل فیلم نیست ولی حالتی بلاتکلیف است که روند تولید، عرضه و تقاضا برای بسیاری از گروه های کالایی متوقف شده است.

محصولات تولید شده ، خدمات و مواد اولیه از بین نرفته اند بلکه همگی در انبارها متوقف شده اند تا روزی که دوباره این دکمه زده شود و چرخه فعالیت امتداد پیدا نماید. اما مانند یک فیلم اینترنتی وقتی این دکمه بعد از توقف طولانی زده شود ممکن است فیلم با کمی تاخیر و پارازیت به پخش مجدد برگردد.

کرونا موجب بهم ریختگی برنامه زندگی جمعیت جهان شده است در این دوران با اینکه هزینه برای زندگی کردن بیشتر شده است. ولی سود بسیاری ازکسب و کارها از بین رفته است میزان نقدینگی مورد نیاز برای زندگی روزمره کم شده است و سبدهای تقاضا حداقل تا مدت زیادی کاهش یافته است.

سرمایه کم شده است ، درآمد کاهش یافته اما حداقل مصرف وجود داشته و زندگی در جریان بوده است این موضوع تمام معادلات شکل گرفته از اقتصاد رفتاری مشتریان و مصرف کنندگان را تحت تاثیر قرارداده و تغییر داده است.

اقتصاد رفتاری بر مبنای اولویت بندی نیاز، برنامه های روتین زندگی افراد، فرهنگ مصرف، عادات رفتاری، فرهنگ های اجتماعی و کنش های وسواسی نظافت، دغدغه های خرید و عواملی از این قبیل شکل گیری می نماید، اتفاق مهم این است که بسیاری از آنها تغییر کرده اند و هنوز هم شکل ثابتی را به خود نگرفته اند تا تغییرات آنها را به توان مدل سازی نمود یا برای آن تعابیری را صورت داد و همین غیر قابل پیش بینی بودن رفتار آینده کار را سخت تر خواهد نمود.

البته مدلسازی هایی برای سناریوهای رفتاری صورت می گیرد ولی اینقدر عوامل تصمیم گیری متعدد و گسترده است که نمی توان در رابطه با آنها قطعیتی و یا حتی درصد صحت بالایی را تایید نمود.

در دنیا و اقتصاد پسا کرونا نمی توان به صورت قطعی گفت اقتصاد و آینده برندهای تجاری به کجا خواهد رفت ولی به قطع می توان گفت معادلات اقتصادرفتاری، عادات خرید و سهم سبدهای کالایی ، نظام نقدینگی ، سیستم عرضه و تقاضا، سیستم مدیریت منابع و جایگاه های امن و بازارهای برند ها دستخوش تغییر خواهد شد.

هیچکدام از استراتژیهای اقتصادی به صورت دائمی و ابدی جوابگو نخواهد بود و همیشه باید تعریف شرایط و برنامه های استراتژیک را به روز صورت داد و این موضوع نیز به ما یادآوری می شود که چرخه PDCA و بهبود مستمر و استراتژی های زنده افسانه های کتاب های اقتصاد و مدیریت نبوده اند بلکه ابزارهایی هستند که باید دائم مورد استفاده قرار گیرند.

درکوتاه سخن آنکه ؛کرونا موجب شد،شکنندگی کسب وکارها بیشتر و اضمحلال آن ها صد چندان شوند و در این روند پرتلاطم گذر روزگار مدیرانی موفق خواهند شدکه برای بحران های آینده که بطورحتم از کرونا شدت بیشتری خواهند داشت،آمادگی داشته باشند.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 162
جمعه 19 دی 1399 زمان : 23:52

استراتژی های تاب آوری کسب و کار

و نقشه راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضور در بازار پسا کرونا

دید کلی؛

فایل استراتژی های تاب آوری کسب و کار و نقشه راه شرکت های بزرگ جهانی برای حضور در بازار پسا کرونا، در قالب 190 صفحه پی دی اف به صورت جامع و کامل آماده شده است.

فهرست مطالب مقاله استراتژی های تاب آوری

راهکارهای مواجه با بحران کسب و کارها در زمان کرونا

توصیه هایی برای مواجهه با بحران

تاب آوری مالی

حفظ میزان فروش

مدیریت زنجیره تامین

همدلی با منابع انسانی

ارزیابی جایگاه در نقشه تاب آوری

رشد اقتصادی پساکرونا در سه سناریو

خسارت‌های اقتصادی کرونا

سه سناریو درباره رشد اقتصادی

تأثیرات کرونا بر کسب و کارها |چالش ها و پیشنهادها

چالش های به وجود آمده ناشی از بحران کرونا برای کسب و کارها

در این بحران کسب و کارها چگونه می توانند تجارت خود را مقاوم تر نمایند؟

پنج مرحله اصلی چرخش سریع همه چیز

چگونه بر مشکلات مالی غلبه کنیم؟

پنج سناریوی بازیابی شرکت ها

۵ سناریو برای سفر در پساکرونا

وضعیت اقتصادی جهان در پساکرونا چگونه خواهد شد؟

سناریوهای الفبایی اقتصاددانان | اقتصاد در پساکرونا چگونه بهبود می‌یابد؟

دنیای بورس

سناریوی V:

سناریوی U:

سناریوی W:

سناریوی L:

سناریوی تیک:

اشتباه رخ داد

چین می‌سازد، دنیا استفاده می‌کند

چگونگی رهبری

بحران کرونا چگونه بر اقتصاد پرداخت‌ها تأثیر خواهد گذاشت؟

تأثیر بر پرداخت‌ها

آغاز مجدد فعالیت‌های اقتصادی در جهان

حمایت از مشتریان

تنظیم پرتفولیو

سازگاری مدل‌های عملیاتی و عادت‌ها

تعریف شرایط عادی در آینده

سناریو اصلی، کاهش ۰/۳٪ تا ۰/۷٪ رشد تولید ناخالص داخلی جهان

سناریوهای گوناگون شیوع کرونا و اثر اقتصادی آن

سناریو بدبینانه، رکود اقتصادی در جهان

چگونه رهبران بازاریابی و فروش اروپا اثرات ویروس کوید ۱۹ را کنترل می‌کنند؟

روی عنصر انسانی تمرکز کنید

اولویت‌بندی چالش‌های کارمندان

به کارگیری “آرامش حساب شده” و “خوشبینی محدود”

برقراری ارتباط موثر

توانمندسازی تیم‌ها

در عدم قطعیت گام بردارید

پایه‌های رشد آینده را بگذارید

اولویت‌ها را تعیین کنید

تصمیم‌گیرندگان را معرفی کنید.

تصمیم بگیرید که چه کاری را نباید انجام دهید

عملکردهای گذشته را کنار بگذارید

درنهایت اعضای تیم خود را برای رهبری بحران آموزش دهید

رهبران زن چگونه توانستند بحران کرونا را مدیریت کنند؟

واقعیت

قاطعیت

فناوری

عشق

جهان پساکرونا از نگاه اندیشمندان

چشم انداز جهان پس از کرونا

کارشناسان از آینده انرژی ایران در جهان پساکرونا می‌گویند

نفت در قرنطینه

بازگشت تقاضای بالای نفت، شاید تا چند سال دیگر

جهان و ژئوپلیتیک پساکرونایی؛ پنج سناریو در مورد آینده جهان پس از کرونا

احیای اقتصاد جهان در پساکرونا چگونه رخ می‌دهد؟

سناریوی نخست، نمودار V شکل

سناریوی دوم، نمودار U شکل

سناریوی سوم، نمودار W شکل

سناریوی چهارم، نمودار L شکل

سناریوی پنجم، نمودار √ شکل

جهانِ پسا کرونا چگونه خواهد بود؟ / نظرات ۱۲ متفکر برجسته از سراسر جهان را بخوانید

جهانی کمتر باز، مرفه و آزاد

جهانی شدن هم همانطور که همه می‌دانیم به پایان خواهد رسید.

جهانی شدن بیشتر حول چین محور.

دموکراسی‌ها از پوسته خود بیرون خواهند آمد.

سود پایین تر، ثبات بیشتر.

این بیماری همه گیر می‌تواند یک هدف مفید را ارائه دهد.

قدرت آمریکا به یک استراتژی جدید نیاز دارد.

تاریخ کووید-۱۹ توسط برنده‌های بحران نوشته خواهد شد.

مرحله‌ای جدید و دراماتیک برای سرمایه داری جهانی.

دولت‌های ورشکسته بیشتر.

آمریکا در رهبری جهان شکست خورده است.

روحیه بالای برخی کشورها

بازار انرژی در پساکرونا

وقوع جنگ اقتصادی. جنگ بر سر سهم کشورها در بازار انرژی.

زمین‌لرزه‌ای به نام کرونا

تحول سوم بازارهای جهانی انرژی.

سه تحول بزرگ در بازار نفت.

نظام بین‌الملل پساکرونا چگونه خواهد بود؟

سناریوهای جدید صنعت نشر در پساکرونا

سناریوهای جدید صنعت نشر در پساکرونا

راهکارهای جدید

واکنش شرکت‌های مطرح جهان نسبت به بحران کرونا

بازارسازی «اپل» در ایام کرونا

کسب‌وکار خود را برای جهان پساکرونا آماده کنید.

تحول آتی: اندازه شرکت در اقتصاد دیجیتالی اهمیتی ندارد.

چین قدرت بزرگ دوران پساکرونا خواهد بود.

ارزیابی شما از ایران در جهانِ پس از کرونا، چگونه است؟

آیا می‌توان تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کرد؟

هدف دایملر برای ایام پساکرونا

تحولات خودرویی پساکرونا

تغییر استراتژی مرسدس‌بنز.

نگاه ثروتمندان آسیا به فرصت‌های اقتصادی پسا کرونا

کرونا چه تاثیری بر بازار خودرو ایران و جهان گذاشته است؟

تولید خودرو در ایران.

جهان پسا کرونا چگونه خواهد بود؟

۱۲ اندیشمند برجسته جهانی به این پرسش که جهان پس از کرونا چگونه خواهد بود پاسخ داده‌اند.

راهکارهای برون رفت از بحران کسب و کار ها در پسا کرونا

استراتژی های مقابله با کرونا برای کسب و کارها

مدیر عاملان در حال حاضر چه کارهایی باید انجام دهند:

کرونا و بهترین کسب و کار ها – کسب و کارهای آنلاین (اینترنتی)

بهترین کسب و کار ها در شرایط فعلی دنیا

کرونا بیکار می کند، دیجی کالا و آمازون استخدام می کنند، بهترین کسب و کار ها

برخی از بهترین کسب و کار در شرایط فعلی

تاثیر ویروس کرونا و کسب و کارهای آنلاین (اینترنتی)، بهترین کسب و کار ها

بهترین کسب و کار ها

کرونا و کسب و کار، کار در زمان کرونا

کرونا و کسب و کار های فعال، بهترین کسب و کار ها

رابطه کرونا و کسب کار در شرایط فعلی، بهترین کسب و کار ها

وضعیت کرونا و کسب و کار، بهترین کسب و کار ها

تاثر کرونا بر کسب و کار های دنیا، کار در زمان کرونا

کسب درآمد در زمان کرونا از چه روش هایی امکان پذیر است؟.

پیش‌بینی بیل گیتس از دوران پساکرونا

هدف‌گذاری بی‌سابقه مزدا برای پساکرونا

ادامه زیان مالی مزدا

تغییرات اساسی در زنجیره تأمین جهانی پس از کووید-۱۹

جهان پسا کرونا

هر چیز قدیمی، جدید است.

قدم‌هایی به سمت اولویت با مردم.

فرآیند برنامه‌ریزی عملیات و فروش.

تغییر در راه است.

راهکارهای برون رفت از بحران کسب و کارها در پساکرونا

بی شک اقتصاد دنیا در حال زوال است.

تسلا با ارزش‌ترین شرکت خودروسازی جهان لقب گرفت.

روزهای خوب ایلان ماسک در دوران کرونا

اعتراض به کرونا

سومین شرکت نوآور جهان

سقوط ۷۰ درصدی فروش تویوتا در چین!

زندگی در پساکرونا چگونه خواهد بود؟

هوندا سایت فروش آنلاین را براى بازار هند راه اندازى کرد

خودروسازان در دام کرونا

اثر دومینویی بحران

مقایسه دو بحران در خودروسازی

جهان پساکرونا، دنیای برابرتری است؟!

شمار خانواده‌هایی که به کمک نیاز دارند در آمریکا افزایش یافته است

کرونا نتوانست اپل را شکست بدهد

ضربه کرونا به صنعت موبایل/ افزایش قیمت نمایشگر و کاهش تولید

تأخیر در عرضه آیفون جدید و پیش بینی کاهش رشد اپل

کرونا قیمت ال سی دی را افزایش می‌دهد

کاهش قدرت خرید و تولید موبایل در سه ماهه نخست ۲۰۲۰

زنجیره ساخت و ذخایر موبایل تحت تاثیر کرونا

کنگره موبایل خسارت دیده اصلی ویروس کرونا

تولیدکنندگان چینی موبایل گرفتار کرونا

دنیا در دوران پسا کرونا: فناوری بیشتر، جهانی‌سازی کمتر

افزایش جهانی زدایی و کاهش اتکا به چین

افزایش نقش سرویس‌های داده محور در زندگی

تثبیت قدرت غول‌های فناوری

اخراج ۸هزار نفر از بزرگترین شرکت خدمات گردشگری جهان

رکوردشکنی سهام آمازون، مایکروسافت و فیسبوک؛ رستاخیر پسا کرونا

شغل هایی که در عصر «پسا کرونا» محبوب می‌شوند

تاثیر ویروس کرونا بر تجربه مشتری، تحول تجربه مشتری در بحران کرونا

ابتکارات صرفه جویانه در ارائه تجربه مشتری

تجربه مشتری در شرایط بحرانی

تجربه مشتری یک مزیت رقابتی غیر قابل رقابت

دوران پسا کرونا و رابطه با مشتری

استراتژی تجربه مشتری مناسب در دوران کرونا

آسایش احساسی برای مشتریان فراهم کنید

تصمیمات مسئولانه اتخاذ کنید

مدل مفهومی اقتصاد پساکرونا

پیش‌بینی مدیرعامل آمازون از اقتصاد پساکرونا

به دوران پساکرونا خوش‌بینم

پارادوکس آمازون در دوران کرونا

پیش‌بینی مدیرعامل آمازون از اقتصاد پساکرونا

به دوران پساکرونا خوش‌بینم

منابع و مآخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 163
جمعه 19 دی 1399 زمان : 23:45

پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن

کلید طلایی مدیران هوشمند برای بازاریابی در دنیای مدرن

دید کلی؛

فایل پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ – استراتژی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی در دنیای مدرن، در قالب 83 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل آماده شده است.

دنیای مدرن ،دنیای پاروکردن پول و کسب درآمد هنگفت است که بایستی الزامات آن را رعایت کرد.دنیای امروز ما حتی ازدنیای مدرن هم عبور کرده و وارد دنیای پسا مدرن شده است.

دردنیای پسامدرن،افرادی به درآمد کلان دست می یابند که مهارت دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرندیکی از ابازارهای دیجیتال مارکتینگ،گوشی های موبایل است که در دسترس همگان قرار گرفته و حتی به عنوان دستگاه بازی برای کودکان و نوجوان مورد استفاده قرار گرفته است.

و این درحالی است که گوشی های موبایل به دلیل نصب برنامه های اجرایی (اپلیکیشن ها)می توانند نقش ابزار استراتژیک بازار یابی را ایفاء نمایند و موجب درآمد زایی شوند.؛ موبایل حتی پارا فرا تر گذاشته وبه عنوان جایگزین تلویزیون درتماشای فیلم و بازی های فوتبال ایفای نقش می کند.

در نوشتار پیش رو ،به صورت تحلیلی و در 83 اسلاید تخصصی به استراتژی دیجیتال مارکتینک پرداخته شده است و امید است مورد توجه و استفاده سروران ارجمند قرار گیرد

توضیحات پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ

استراتژی بازاریابی دیجیتال باید ها و نباید های هر کسب و کاری را مشخص می کند. ۵ گام بهینه کردن استراتژی بازاریابی دیجیتال در این نوشتار آمده است.

استراتژی بازاریابی دیجیتال، متاسفانه مساله ای است که توسط ۴۶ درصد برندهای معروف دنیا رعایت نمی شود و ۱۶ درصد برندها که دارای استراتژی بازاریابی دیجیتال هستند، آن را داخل برنامه بازاریابی خود لحاظ نکرده اند. در واقع یک سوال در اینجا مطرح می شود که شما چگونه بدون داشتن یک برنامه، می توانید انتظار پیشرفت در کسب وکار خود داشته باشید؟

اگر تابحال هیچ برنامه برای تولید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود نداشته اید یا اگر هم داشته اید، آن را جدی نمی گرفتید، از همین حالا هم می توانید اقدام کنید. یادتان باشد که هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست. در ادامه ؛ ما قصد داریم ۵ گام را که به شما کمک می کند تا بتوانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید، معرفی کنیم.

این نکته را به یاد داشته باشید که نوشتن این استراتژی باعث بهینه سازی سایت، سئو و در نتیجه افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود. پس باید خیلی به این مساله دقت کنید. چشم ها را باید شست و با دید دیگر به آن نگاه کنید.

۵ گام بهینه کردن استراتژی بازاریابی دیجیتال

1- بدانید که چی می خواهید

اگر مغازه دار یا صاحب یک شرکتی باشید که با افراد زیادی سروکار داشته باشید، همیشه از مشتریان و کاربرانی که نمی دانند چی می خواهند و وارد فروشگاه شما می شوند، گله دارید. آن ها نه تنها وقت شما می گیرند، بلکه ممکن است مانع فروش و رسیدگی شما به دیگر مشتریان شوند. این مساله برعکس هم وجود دارد. خود شما باید بدانید که چه می خواهید. آیا به دنبال فروش محصول هستید؟ آیا به دنبال معرفی خدمات خود هستید؟

اول از همه، هدف ماموریت خود را تعیین کنید. بدانید که وقتی کاربری وارد سایت می شود، چه فعالیت هایی را باید انجام بدهد. شما چه انتظاری از او دارید. این هدف را به مشتری نشان دهید. یعنی اگر فروشگاهی هستید، از قالب فروشگاهی استفاده کنید. اگر شرکتی هستید، از قالب شرکتی استفاده کنید. گام اول برای نوشتن استراتژی بازاریابی دیجیتال، تعیین هدف و نوع ماموریت است.

اگر ماموریت را تشخیص دهید، می دانید که چه نوع افرادی را برای رسیدن به هدف خود باید استخدام کنید. همچنین می دانید که در کجا باید تبلیغ کنید و بودجه خود را به درستی استفاده کنید.

2- گذشته را تحلیل و بررسی کنید و از آن یاد بگیرید

تحلیل نقاط ضعف و قوت استراتژی بازاریابی دیجیتال گذشته، می تواند به شما کمک کند که برروی مواردی که واقعا مناسب کسب وکارتان است، تمرکز کنید. برای همین بهتر است که بعد از تعیین هدف، برنامه قبلی خود را حتما بررسی کنید. آن ها را بررسی کنید که تا چه اندازه براساس خط مشی هدف شما پیش رفته اند.

اما چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بررسی کنیم؟
  • یک دوره زمانی را که فکر می کنید در آن موقع، بهترین برنامه و فروش داشته اید، تعیین کرده و از طریق گوگل آنالیتیک، آن را بررسی کنید.
  • با استفاده از ابزار Google Benchmarking Report، پیشرفت اکانت خود را نسبت به سایر رقبا در مدت زمان معینی بررسی کنید.
  • استراتژی بازاریابی دیجیتال رقبای خود را صددرصد بررسی کنید.
  • حتما از خودتان بپرسید چه مواردی را من باید تحلیل کنم؟ برای مثال باید میزان فروش خود را بررسی کنم؟ میزان تماس با فروشگاه را بررسی کنیم. بر اساس معیار خود این تحلیل را انجام دهید.

3- به یاد داشته باشید که با چه کسی دارید صحبت می کنید.

هیچگاه برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را فراتر از محدوده مشتریان اصلی کسب وکار خود، فراتر نبرید. شما تقریبا مشتریان اصلی خود را میشناسید و می دانید که در کجا باید به دنبال آن ها بگردید. اشتباه در تشخیص مشتری، می تواند به قیمت نابودی کسب و کارتان تمام شود. بهتر است که نکات زیر را برای این مرحله درنظر بگیرید:

  • اطلاعات آماری مشتریان خود را جمع آوری کنید. اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، موقعیت.
  • مشکلاتی که بیشتر کاربران تا به حال داشته اند به همراه راه حل آن ها جمع آوری نمایید.
  • احساسات کاربران خود را در نظر بگیرید. کاربران و مشتریان وقتی بدانند که شما قصد دارید که با بازی کردن احساسات آن ها، کالای خود را به فروش برسانید، حس اعتمادشان را نسبت به شما از دست می دهند.
  • با استفاده از ویژگی Audience Report، می توانید خصوصیات اصلی کاربران هدف سایت خود مانند جنس، سن و شغل را تعیین کنید.

4- ابزار خود را تعیین کنید

سه ابزار مهمی که حتما باید قبل از نوشتن استراتژی بازاریابی دیجیتال آن ها را تعیین کنید عبارتند از: بودجه، کانال های بازاریابی و افراد تیم. تعیین منابع قبل از اجرا و شروع هر کاری خیلی مهم است مخصوصا اینکه اگر بخواهید در دنیای اینترنت فعالیت کنید. چون همانطور که می دانید برای موفق تر شدن یک سایت، نیاز به تیم متخصص داریم و هیچگاه یک نفر نمی تواند سایت خود را به تنهایی درصفحه اول گوگل قرار دهد.

در هر کدام از این ابزارها برای برنامه استراتژی بازاریابی دیجیتال چه نکاتی را باید در نظر بگیریم و در واقع چگونه تعیین کنیم:

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 179
جمعه 19 دی 1399 زمان : 23:36

پاورپوینت مدیریت ترافیک شهری pdf

مدیریت ترافیک در شهرهای هوشمند توسط هوش مصنوعی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مدیریت ترافیک شهری pdf – توسط هوش مصنوعی در شهرهای هوشمند، در قالب 105 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت مدیریت ترافیک شهری pdf

هوشمندسازی شهرها: هوشمندترین شهرهای دنیا را بشناسید

به دنبال شکل‌گیری مفهوم دولت الکترونیک، اصطلاح شهر الکترونیک یا شهر هوشمند نیز مطرح شد. به‌گونه ای که امروزه یکی از راه‌های شناسایی شهرهای پیشرفته جهان معیارهایی چون استفاده آنها از سیستم‌های هوشمندانه و خلاق در مدیریت شهری است.

البته در عصر حاضر با گسترش فناوری‌اطلاعات، اغلب شهرهای دنیا برای استفاده حداکثری از پتانسیل‌های زندگی شهری خود، برای دستیابی به اهداف یک شهر هوشمند تلاش می کنند. در یک تعریف کلی، شهر هوشمند شهری است که بیشترین میزان بازدهی را در حوزه زندگی شهری داشته و داری شش معیار اصلی زندگی هوشمند از قبیل اقتصاد هوشمند، حمل نقل هوشمند، محیط هوشمند، شهروندان هوشمند، روش زندگی هوشمند و مدیریت اداری هوشمند باشد.

چرا ایجاد شهر هوشمند ضروری است؟

با رشد چشمگیر جمعیت و مهاجرت افراد از روستاها به شهرها، زندگی شهرنشینی بسیار گسترش پیدا کرده است؛ به‌گونه‌ای که پیش‌بینی می‌شود در سه دهه آینده حدود دو و نیم میلیارد نفر به شهرهای جهان اضافه شوند؛ اگر این آمار صحیح باشد، قطعا شهرها در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهند شد. از این‌رو، شهرها برای مقابله با بحران‌های پیش‌رو نیاز به هوشمندسازی دارند.

شهر هوشمند چگونه شهری است؟

از آنجاکه، در شهر هوشمند وقت و انرژی شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است، مدیریت یک شهر هوشمند همواره سعی می‌کند با خلق ایده‌های جدید در راستای هوشمندسازی شهرها و کسب‌وکارها اقداماتی صورت دهد. تحقیقات بیانگر آن است که ویژگی اصلی شهر هوشمند باید به گونه‌ای باشد که شهروندان را از دنیای یک بعدی شهرهای سنتی و امروزی، به دنیایی دو بعدی که فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات و فضای دیجیتال در آن حرف اول را می‌زنند، منتقل کند.

شهر هوشمند شهری است که در آن خدمات به‌صورت شبانه‌روزی ارائه شده و شهروندان می‌توانند از طریق اینترنت، هرکجا که باشند، در هر لحظه به اطلاعات و خدمات آموزشی، تفریحی، تجاری، اداری، بهداشتی و هرآنچه که به آن نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند، در چنین شرایطی قطعا زندگی شهروندان راحت‌‌تر خواهد شد. از سوی دیگر، به این دلیل که رفت‌وآمدهای شهری در چنین شهری به حداقل می‌رسد، تاثیرات مخرب وسایل نقلیه بر محیطزیست نیز کاهش پیدا می‌کند.

محققان و دست‌اندرکاران پیاده‌سازی شهرهای هوشمند ۱۹ شاخص اصلی را برای شناسایی این شهرها تبیین کرده‌اند که شامل پارکینگ هوشمند، سرویس به اشتراک‌گذاری خودرو و تاکسی آنلاین، هوشمند کردن سیستم ترافیک، حمل و نقل عمومی هوشمند، انرژی پاک، ساختمان هوشمند، جمع‌آوری هوشمند زباله، حفظ محیط زیست، مشارکت شهروندان، دیجیتالی شدن دولت، برنامه‌ریزی شهری، آموزش، اکوسیستم اقتصادی، دسترسی به ۴G LTE، سرعت اینترنت، فراوانی هات‌اسپات وای‌فای، استفاده از گوشی هوشمند، استانداردهای زندگی و چگونگی توسعه فرآیند هوشمندتر شدن شهرها می شود.

عناصر ضروری برای اطمینان از موفقیت شهرهای هوشمند

علاوه بر اینکه وجود شهروندان هوشمند در موفقیت شهرهای هوشمند یکی از مهمترین عواملی است که همواره از سوی متخصصان امر مطرح می‌شود، اتصال بی‌سیم فراگیر، داده‌های منبع باز، امنیت و طرح‌های کسب درآمد انعطاف‌پذیر از مهمترین عوامل موفقیت در ایجاد یک شهر هوشمند هستند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معرفی برترین شهرهای هوشمند جهان

از این‌روست که امروزه، تمرکز دنیا بر هوشمندسازی شهرها با تکیه بر دوباره بازسازی‌ها، تنظیم مبلمان شهری و فضاسازی جدید است تا ضمن الکترونیکی شدن خدمات شهری، بتواند حس تعلق شهری را نیز در شهروندان ایجاد کند.

با توجه به اهمیت موضوع شهر هوشمند، در اینجا قصد داریم به معرفی برترین شهرهای هوشمند جهان بپردازیم.

آمستردام

بزرگترین شهر هلند که و مرکز مالی این کشور نیز است، آمستردام نام دارد. این شهر به‌واسطه تکنولوژی‌های مالی، کارآیی انرژی و وضعیت فرهنگی، یکی از قدرت‌های مهم اروپا شناخته می‌شود. شهروندان آمستردام از سیستم پیشرفته خدمات خودکار برای خدمات عمومی و دوچرخه‌های همگانی بهره می‌برند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیران شهری، تا سال ۲۰۲۵ تردد خودروهای دیزلی و بنزینی در این شهر ممنوع خواهد شد. آمستردام در رتبه‌بندی هوشمندترین شهرهای جهان، در سطوح جهانی و منطقه‌ای به ترتیب در رتبه‌های ۳ و ۲ جای دارد. این شهر در حوزه‌های اقتصاد، تکنولوژی، نفوذ بین‌المللی و جابه‌جایی و حمل‌ونقل در زمره شهرهای پیشرو است.

بارسلونا

بارسلونا تقریبا در رابطه با اغلب شاخص‌های شهر هوشمند، عملکرد مطلوبی دارد. مواردی از قبیل حکمرانی، برنامه‌ریزی شهری، نفوذ بین‌المللی، تکنولوژی و جابه‌جایی و حمل‌ونقلی در این شهر با کیفیت بسیار بالا پیاده‌سازی شده است.

این شهر به‌دلیل استفاده گسترده از تلفن‌های هوشمند و استفاده از کلان‌داده‌ها برای مدیریت ترافیک در میان ۲۵ شهر برتر تکنولوژیکی جهان قرار دارد. مدیریت شهری بارسلونا با اجرای پروژه «سی‌موبایل»، در چارچوب سیستم حمل‌ونقل هوشمند مشارکتی، سعی در بهبود آگاهی استفاده از شبکه جاده‌ای دارند.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 258
جمعه 19 دی 1399 زمان : 23:28

پاورپوینت بازاریابی صنعتی ppt – استراتژی بازاریابی b2b

تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمز موفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط

دید کلی؛

فایل پاورپوینت بازاریابی صنعتی ppt (استراتژی بازاریابی b2b) – تحلیل بازار به سبک مدیران هوشمند و رمز موفقیت کسب و کارهای بزرگ و متوسط، در قالب 148 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت بازاریابی صنعتی ppt

بازاریابی صنعتی که از آن تحت عنوان b2b marketing هم نام‌برده می‌شود، شامل فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر می‌شود. تکنیک‌های بازاریابی صنعتی بر اساس تکنیک‌های مشابه بازاریابی مصرفی شکل‌گرفته‌اند، اما به شیوه‌ای منحصر به ‌فرد اجرا می‌شوند. در حالیکه یک مصرف‌کننده، محصولات مختلف را نه‌تنها بر اساس قیمت آنها بلکه بر اساس محبوبیت، موقعیت آن در بازار و دیگر محرک‌های احساسی خریداری می‌کند، خریداران صنعتی تنها بر اساس قیمت و سود بالقوه آنها اقدام به خرید محصول می‌کنند.

امروزه پیدا کردن شیوه‌های جدید برای توسعه روابط از طرق مختلف خصوصا شبکه‌های اجتماعی موضوعی داغ در دنیای بازاریابی صنعتی به‌حساب می‌آید. چراکه این زیرساخت‌ها امکان گفتگو و ارتباط دوسویه را نه‌تنها برای خریداران مصرفی بلکه برای خریداران صنعتی هم فراهم آورده‌اند.

دراین نوشتار به بررسی و مطالعه موردی بازاریابی درکسب وکارهای بزرگ و متوسطاز جمله:شرکت نفت وگاز-ماشین آلات سنگین-تجهیزات پزشکی و محصولات فست فود پرداخته شده است.

چه کسانی از بازاریابی صنعتی استفاده می‌کنند؟

در بطن خودش، بازاریابی صنعتی شامل ایجاد روابط باارزش به‌منظور تضمین مشتریان بلندمدت می‌باشد – – که یک هدف مهم برای هر شرکتی، چه خرده‌فروش بسیار بزرگ و یا یک شرکت خانوادگی کوچک به‌حساب می‌آید.

بازار صنعتی بزرگ‌ترین بازار شناخته‌شده تاکنون ازلحاظ بعد مادی آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌هایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام میلیون‌ها دلار در روز برای خرید تنها محصولاتی صرف می‌کنند که نقش حمایتی از فرایند کسب‌وکار آنها بر عهده دارد.

بازاریابی صنعتی به‌صورت گسترده توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرد که تولیدکننده کالاهایی هستند که برای مصرف‌کننده‌های جزء و خانگی هیچ کاربردی ندارد، که ازجمله آن می‌توان به ورق استیل اشاره کرد. بااین‌وجود، این محصولات توسط شرکت‌هایی مورداستفاده قرار می‌گیرند که فروشنده محصولات و خدمات هستند که توسط مصرف‌کننده‌های نهایی خریداری می‌شوند.

به‌عنوان مثال، سازمان مدیریت صنعتی (در حوزه آموزش) سازمانی است که با شعبه‌های متعدد در سراسر کشور ارائه‌دهنده خدمات آموزشی کاربردی و تئوری در حوزه مدیریت و زیرشاخه‌های آن به سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان شناخته می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت که این سازمان در حوزه آموزش و مشاوره در حوزه مدیریت به‌عنوان رهبر بازار در حوزه بازاریابی صنعتی و مصرفی در سراسر کشور شناخته می‌شود.

بزرگی صنعت بازاریابی صنعتی تا چه اندازه است؟

توجه داشته باشید که همواره توجه کردن به قدرت ماندگاری و رشد بالقوه یک صنعت قبل از فعالیت کردن در آن بسیار ضروری است. به اطلاعات آماری زیر توجه کنید:

– خریدهای انجام‌شده توسط کسب‌وکارها، مراکز دولتی و موسسات درمجموع بیش از نیمی از فعالیت‌های اقتصادی انجام‌شده در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهد.

– در سال ۲۰۰۳ بازاریابان صنعتی تقریبا چیزی در حدود ۸۵ میلیارد دلار برای تبلیغ کالاها و خدمات خویش صرف کردند.

– در تحقیقی در سال ۲۰۰۱ به نتیجه رسیده‌اند که ارزش دلاری معاملات انجام‌شده در حوزه صنعتی بسیار بیشتر از کل معاملات انجام‌شده در حوزه مصرفی می‌باشد.

استراتژی های بازاریابی صنعتی

موفقیت در حوزه بازاریابی صنعتی از تبلیغ و ترفیع محصول در رادیو یا تلویزیون حاصل نمی‌شود. بلکه موفقیت در این حوزه درنتیجه شناساندن شرکت خودتان در صنعت و نشان دادن محصول به‌عنوان یک جزء ثابت و اصلی به دست می‌آید. روش‌های زیر برخی از استراتژی‌های مورداستفاده برای قرار گرفتن در معرض دید بازار تخصصی می‌باشد:

– میزبانی وبینار های اطلاعات محور

– قرار دادن غرفه یا کیوسک تبلیغاتی در نمایشگاه تجاری-صنعتی

– ارسال خبرنامه به‌منظور مطرح کردن شرکت و سازمان به‌عنوان یک کارشناس در آن حوزه

– حفظ حضور فعالانه و تعاملی در شبکه‌های اجتماعی

– شرکت در رویدادهای شبکه‌سازی و ایجاد روابط دوسویه با خریداران

از طریق بازاریابی صنعتی چه نوع از مشتریانی هدف قرار می‌گیرند؟

بازاریابان صنعتی به‌طورکلی بر ۴ گروه زیر تمرکز می‌کنند:

– شرکت‌هایی که محصولات آنها را مورداستفاده قرار می‌دهند، از قبیل شرکت‌های عمرانی که اقدام به خرید صفحات استیل به‌منظور استفاده در ساختمان‌ها می‌کنند.

– مراکز دولتی، بزرگ‌ترین و تنها هدف و مصرف‌کننده بازاریابی صنعتی.

– موسسات از قبیل بیمارستان‌ها و مدارس.

– شرکت‌هایی که پس از خرید این محصولات اقدام به خرید آنها به مصرف‌کننده خرد می‌کنند، از قبیل دلالان و عمده‌فروشان.

یک بازاریاب صنعتی به‌طور مؤثر می‌تواند محصول یا خدمت خود را از طریق جایگاه‌یابی پیشنهاد خود به‌صورت مناسب به دست خریدار مناسب برساند، از طریق شناخت نیازهای مشتری و ارائه پیشنهاد راه‌حل‌های مناسب به‌منظور ترکیب نیازها با راه‌حل‌ها.

شناخت نیازهای مشتری برای یک بازاریاب صنعتی قبل از آغاز هرگونه فعالیت بازاریابی یا تبلیغاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست. در بازاریابی مصرفی، یک تبلیغ مؤثر می‌تواند درمجموعه گسترده‌ای شبکه‌ها پخش شود و درصدی از مصرف‌کنندگان را به خرید آن وادار کند.

اما ازآنجایی‌که بازاریابی صنعتی فرایندی بسیار تخصصی‌تر است، بازاریابان همواره با ریسک بیگانه ساختن مشتریان احتمالی خود روبرو می‌باشند، اگر که قبل از منطبق ساختن خدمات و محصولات خودشان با نیازهای آنها اقدام به شناخت کامل نیازهای آنها نکنند.

بازاریابی صنعتی و اصول پیاده ‌سازی آن

نتایج اولیه جست‌وجوی عبارت بازاریابی صنعتی آن را معادل با بازاریابی B2B نشان می‌دهد؛ یعنی شیوه‌ای از بازاریابی که طی آن محصولات و خدمات برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بازاریابی می‌شوند و مخاطب بازاریابی مشتری نهایی و مصرف‌کننده عادی نیست. در این نوشته می‌خواهیم این مفهوم را دقیق‌تر بررسی کنیم و به نقش تأمین‌کنندگان، توزیع‌کنندگان و صنایع مختلف بپردازیم.

پس اگر در بخشی از صنعت مشغول به فعالیت هستید و اطلاعات کافی درباره بازارهای کوچک پرظرفیت ندارید یا چرخه فروش شما دچار مشکل است، اگر نمی‌توانید بازگشت سرمایه بازاریابی را به‌خوبی تحلیل کنید یا اقدامات بازاریابی صنعتی شما چندان مطلوب نیست، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

تفاوت بازاریابی صنعتی و بازاریابی B2C چیست؟

بازاریابی صنعتی نیز مانند تمام اقدامات امروزی با فضای آنلاین گره خورده است. برای اینکه در بازاریابی صنعتی موفق عمل کنید، باید بتوانید ملزومات رشد در فضای مجازی را بدانید و مخاطبان صفحات وبسایت‌تان را به شماره‌های تلفن و مراجعین واقعی بدل کنید. اولین نکته این است که بازاریابی صنعتی با بازاریابی محصولاتی که مستقیما با مصرف‌کننده نهایی در ارتباط هستند، بسیار متفاوت است. در ادامه به دلایل تفاوت بازاریابی B2B و B2C پرداخته‌ایم:

توضیحات بیشتر و دانلود

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 97
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 524
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 115
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 6377
  • بازدید سال : 61260
  • بازدید کلی : 191938
  • کدهای اختصاصی