X
تبليغات

تصویر ثابت

Your Page Title
X
تبليغات

تصویر ثابت

کسب و کار
loading...
YourAds Here YourAds Here

الوند فایلمس

سیستم همکاری در فروش فایلمس

بازدید : 191
سه شنبه 16 دی 1399 زمان : 23:21

پاورپوینت راهبرد های بازاریابی در شرکت پاناسونیک

طراحی و توسعه راهبردهای بازاریابی

دید کلی؛

در فایل پاورپوینت راهبرد های بازاریابی در شرکت پاناسونیک، مطالب ارزشمند در زمینه شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی در قالب ۹۵ اسلاید ویژه به صورت پی دی اف ارائه می گردد. و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند؛ قرار گیرد.

موضوعات هر اسلاید پاورپوینت راهبرد های بازاریابی در شرکت پاناسونیک

۴- تاریخچه شرکت پاناسونیک

۵- تاریخ ۱۰۰ساله پاناسونیک

۶- تاریخچه مدیریت شرکت پاناسونیک

۷- تاریخچه‌ی تأسیس

۸- هدف ماتسوشیتا از تأسیس شرکت

۹- تاریخچه محصولات شرکت

۱۰- رونداستخدام درپاناسونیک

۱۱- گسترش فعالیت

۱۲- اولین برندماتسوشیتا

۱۳- روش مدیریتی و ارتباطی کونوسوکه

۱۴- یکی از پرفروش‌ترین محصولات ماتسوشیتو

۱۵- ورود به صنایع جدید

۱۶- تحقیقات درپاناسونیک

……..

۱۹- مدیریت شرکت درجنگ جهانی

۲۰- بازنگری وچشم انداز بازارهای بزرگ جهانی

۲۱- تحقیق وتوسعه ماتسوشیتا

۲۲- نوآوری درتبلیغات محصولات پاناسونیک

۲۳- بازارهای بین‌المللی

۲۴- تنوع محصولات پاناسونیک

۲۵-بازارهای مدرن الکترونیکی

۲۶- همکاری‌های بین‌المللی پاناسونیک

….

۲۸- همکاری‌های بزرگ پاناسونیک

۲۹- پاناسونیک وچالش بزرگ کاربران المپوس

۳۰- همکاری پاناسونیک و آمازون کنترل صوتی آفلاین را به خودروها می‌آورد

۳۱- توافق تویوتا و پاناسونیک در تولید نسل جدید باتری‌ خودروی الکتریکی

۳۲- توسعه کسب وکار پاناسونیک با تویوتا

…….

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 110
سه شنبه 16 دی 1399 زمان : 23:14

پاورپوینت بازاریابی چند کاناله چیست و چرا اهمیت دارد؟

با رویکرد تسهیل فرآیند خرید و خلق بهترین تجربه مشتری

دید کلی؛

فایل پاورپوینت بازاریابی چند کاناله با رویکرد تسهیل فرآیند خرید و خلق بهترین تجربه مشتری، در قالب 127 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش به صورت جامع و کامل آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت بازاریابی چند کاناله

بازاریابی چند کاناله چیست و چرا اهمیت دارد؟

امروزه بازاریابی چند کاناله به طور چشمگیری در میان بازاریابان برتر دنیا محبوب شده است. بازاریابی چند کاناله هنر استفاده ترکیبی از کانال‌های ارتباطی مستقیم و غیر مستقیم برای تعامل با مشتریان است. بازاریابی چند کاناله توسط بسیاری از سازمان‌ها این گونه تعریف شده است: برقراری ارتباط و بازاریابی برای پیش‌بینی و پیدا کردن مشتریان از طریق کانال‌های بیشمار آنلاین و آفلاین.

در ساده‌ترین واژه، بازاریابی چندکاناله همه چیز در مورد انتخاب است. به عبارت دیگر بازاریاب، چند کانال ارتباطی مختلف را پیش روی مشتری می‌گذارد تا خودش انتخاب کند. در بازاریابی تک کاناله تنها یک راه ارتباطی وجود دارد و در صورتی که مخاطب به کانال مورد نظر دسترسی نداشته باشد، راه ارتباطی از بین رفته و در نتیجه میزان محبوبیت برند و محصول‌تان کاهش می‌یابد.

مثالی برای بازاریابی چند کاناله؛ شما سایت فروشگاهی دارید و برای دسترسی به این فروشگاه هم سایت و هم اپلیکیشن موبایلی طراحی کرده‌اید. مشتریان شما بسته به انتخاب خود و سرعت اینترنت می‌توانند هر کدام از این راه‌ها انتخاب کنند و از فروشگاه شما خرید کنند.

اهمیت بازاریابی چندکاناله

بازاریابی چند کاناله به این دلیل مهم است که شما باید در جایی که مشتریان تان هستند حضور داشته باشید. اگر به دلیل دیگری برای درک اهمیت بازاریابی چند کاناله نیاز دارید این را در نظر بگیرید که مشتریان بازاریابی چند کاناله ۳ تا ۴ برابر بیشتر از مشتریانی که از یک کانال استفاده می‌کنند وقت خود را در کانال‌ها می‌گذرانند.

شکی نیست که امروزه مشتریان کنترل بسیار بیشتری نسبت به بازاریابان بر روند خرید دارند. با توجه به گسترش کانال‌های موجود، انتخاب بیشتری نسبت به چگونگی دریافت اطلاعات دارند. امروزه برای بدست آوردن مشتریان راه‌های بیشتری وجود دارد، هم از لحاظ تعداد و هم از لحاظ انواع یا تنوع کانال‌ها؛ و همچنان که تعداد کانال‌ها رو به افزایش است نیاز به پذیرفتن و نیز استفاده از بازاریابی چندکاناله نه تنها یک ایده خوب است بلکه یک عامل مهم خواهد بود.

اهمیت بازاریابی چندکاناله در نکته زیر خلاصه می شود :

شما باید از طریق کانال های مختلف پیام و محتوای خود را در بازار هدف تان انتشار بدهید. شما باید هر جا که مشتریان تان هستند حضور داشته باشید و مشخص است که این کار تنها با استفاده از یک کانال ارتباطی میسر نیست. در تمامی کانال های ارتباطی، به مشتریان تان این امکان را بدهید که با شما تعامل برقرار کنند.

بازاریابی چند کاناله چه چالش‌هایی را حل می‌کند؟

همیشه اجرای یک استراتژی بازاریابی چند کاناله، هموار نیست و چالش‌های بسیاری در ارتباط با اجرای استراتژی بازاریابی چند کاناله وجود دارد.

  • پیام‌رسانی هدفمند: با توجه به فراوانی کانال‌ها و انتخاب پیش روی مشتریان، ارائه پیام مناسب به مخاطب مورد نظر کافی نیست. نه تنها مشتریان‌تان باید پیام شما را دریافت کنند، بلکه این پیام‌ها باید جذاب، تعامل پذیر باشد و آنها مشتاق برای انجام فعالیت شوند. به عبارت دیگر این پیام‌ها باید با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کرده و توسط این پیام‌ها وارد گفتگو شوند.

  • شناخت مخاطب: برای هر کمپین بازاریابی مهم است که بداند با چه کسی صحبت می‌کند و به همین دلیل است که بازاریابان تعیین می‌کنند مخاطب هدف آنها کیست. همچنین تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان در یک کانال درست نیست، زیرا مشتریان امروزه از کانال‌های مختلفی با برند شما در ارتباط هستند. بنابراین دانستن چگونگی رفتار مشتریان در تمام کانال‌ها و نقاط تماس امری بسیار مهم است. همچنین به دلیل تغییر رفتار مشتریان، باید اطلاعات بازاریابی خود را بروزرسانی کنید و استراتژی‌های خود را بر اساس رفتار مشتریان، تغییر دهید.

  • بهینه‌سازی کانال‌ها: بسیار دشوار است تا بدانید چه کانال‌ها وکمپین‌هایی به طبقه خاصی از افراد دسترسی دارند و یا چه پلتفرمی در افزایش درآمد فروش کمک می‌کنند. دانستن اینکه کدام پاسخ هدفمند قادر است تا بازاریابان به بهترین نتیجه برساند، مشکل است. بهینه‌سازی رسانه‌هایی که در بازاریابی چند کاناله استفاده می‌کنید، ایده خوب و دقیقی به شما می‌دهد که چگونه کانال‌های شما کار می‌کنند و یا چه نوع نتایجی از آنها دریافت می‌کنید. اینها سه نوع از اطلاعاتی هستند که به شما کمک خواهد کرد تا جنبه‌های خاصی از کمپین را بهبود بخشید.
بازدید : 156
جمعه 12 دی 1399 زمان : 23:58

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی ایکیا

با رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت استراتژی های بازاریابی ایکیا با رویکرد تحلیل بازارهای مصرف جهانی، در قالب 136 اسلاید پاورپوینت به صورت پی دی اف جامع و کامل آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت استراتژی های بازاریابی ایکیا

برند شناسی ایکیا

مؤسس IKEA در سال ۱۹۹۴، وقتی پسر هفده ساله ای در روستایی در سوئد بود، از فروش قلم، کیف پول و سایر محصولات در قیمت های پایین شروع به کار کرد. تا سال ۱۹۵۳ او مبلمان محلی ساخته شده ارزانی را به محصولات خود اضافه کرده بود و فروشگاهی برای نشان دادن کیفیت کالاهای خود و جنگ قیمتی باز کرد.

سه سال بعد یک کارمند پایه های یک مبل را حذف کرد تا اینکه بتواند آن را به داخل یک ماشین ببرد. این رویداد به مفهوم بسته بندی مبلمان برای حمل و نقل آسان و انجام مونتاژ در خانه مشتریان منجر شد.

ایکیا بزرگ ترین خرده فروشی مبلمان در جهان

امروز ایکیا با بیش از ۳۰۰ فروشگاه، بزرگ ترین خرده فروشی مبلمان در جهان است. همانند خرده فروشی موجی در ژاپن، دارای ویژگی ارزان بودن محصولات با مواد خوب و طرح های ساده اما با کیفیت بالا است. البته تفاوت های زیادی هم بین این دو وجود دارد. IKEA مزایای عاطفی و خودگویای کمتری نسبت به برند موجی ارائه می دهد و خرید در IKEA به معنای مقابله با برندهای پر زرق و برق نیست.

فروشگاه های IKEA انبارهای کارآمدی دارند که در آنها مشتریان قطعات مونتاژ نشده ای را که با فضای خانه شان همخوان است، انتخاب می کنند. هر یک از فرشگاه ها فضای زیادی، علائم بزرگ و قابل رؤیت، چیدمان منحصر به فرد و رستوران هایی دارد که غذای آماده برای مشتریان تأمین می کنند.

در مورد ایکیا بیشتر بدانید

علاوه بر این، بخش عمده ای از بودجه بازاریابی، حدود ۷۰ درصد، صرف کاتالوگ ۳۵۰ صفحه ای می شود که وضوح محصولات را فراهم می کند، به علاوه اینکه رابط بین مشتری و فروشگاه نیز است. ایده این است که مبلمان خوب در دسترس بیشترین گروه مشتریان قرار دهند.

ایکیا از پس زمینه سوئدی خود استفاده می کند. بسیاری از طراحی ها با سنت ساده و کاربردی سوئدی جذاب تر و بهتر به نظر می رسند. غذای سوئدی مانند میت بال و لوگانبری که در داخل فروشگاه ها ارائه می شوند هر دو جذابیت و پیوندی به سوئد دارد.

آیا ایکیا می‌تواند تجربه خدماتی خود را با فرهنگ هند وفق دهد؟

بررسی و مطالعه موردی بازارهای در حال ظهور، مبحثی است که توجه مدیران و صاحبان برندها را به خود جلب کرده است. آن‌ها هموراه سعی دارند تا با دقت بر شیوه‌ مدیریت و بازاریابی برندهای بزرگ، الگوی بیزینس خود را ارتقا دهند. در این مقاله به تحلیل و تبعیین استراتژی‌های توسعه بازار ایکیا در هند پرداخته شده است.

ایکیا بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا، به دلیل قیمت‌های معقول و اسباب و اثاث کاربردی که با طراحی مینیمالیستی سوئدی پیوند خورده، برندی شناخته شده است.

شهرت دیگر این کمپانی، سفری سیاحتی است که با هربار سر زدن به مغازه های ایکیا، مراجعین آن را تجربه می‌کنند. اکثر مردم بر این باورند که همین تجربه، خرید کردن در ایکیا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز و منحصربفرد می‌کند. در حقیقت، تجربه سفر در فروشگاه‌های پر پیچ و خم ایکیا، کشف کردن هر گوشه و کناری که در فروشگاه وجود دارد،

پیدا کردن کالای مورد نظر و بعد حمل آن تا صندوق، به خانه بردن، اسمبل کردن و درست کردن وسیله‌‍های خریداری شده، تجربه ایکیا را برای مشتریانش به تجربه‌ای دلنشین تبدیل کرده است.

بنابراین، ایکیا به دلیل صرفه به مقیاس بودن، طراحی، جدا بودن قطعات و انتخاب زیاد، خرید آسان و نمایش های آگاهی دهنده، نگاه و احساس سوئدی به معنای اسباب و اثاثیه مقرون به صرفه می دهد.

تجربه خدماتی ایکیا

در حالی که ایکیا یک فروشگاه شناخته شده زنجیره‌ای در زمینه وسایل منزل است، خود را به نوعی یک شرکت خدماتی می‌پندارد که تجربه خرید منحصربه‌فرد و خاصی را برای مشتریانش فراهم نموده است.

هدف این شرکت «ساختن زندگی روزمره بهتر برای تعداد زیادی از افراد» است. برای رسیدن به این هدف، ایکیا سعی در طراحی اسباب و اثاث زیبا با قیمت مناسب دارد. یکی از فاکتورهایی که ایکیا از آن برای مدیریت تجربه مشتریانش استفاده می‌کند، ترکیب و چیدمان فروشگاه‌هایش است.

خرده فروشی در هند و استراتژی ایکیا

هند کشوری با فرهنگ‌های متفاوت است و جمعتی بالغ بر ۱٫۲ میلیارد نفر دارد. اقتصاد پویا این کشور دارای چشم‌انداز گسترده‌ای است و رشد حقیقی آن حدودا ۶ درصد است (با در نظرگرفتن نرخ فعلی، انتظار می‌رود که جزء ۵ اقتصاد برتر دنیا تا سال ۲۰۳۰ باشد).

گسترش قوی اقتصاد در دهه‌های گذشته، باعث رشد استانداردهای زندگی شده و قشر متوسط و تلاشگری را شکل داده است که در پی برطرف کردن نیازهای مصرفی‌شان هستند (تقریبا ۳۰ میلیون هندی درآمد خالص نزدیک به ۳۰ هزار دلار آمریکا دارند).

تمایلات و مدهای روز نظیر گسترش شهرنشینی، درآمدهای بالاتر، مصرف‌گرایی بالاتر و درخواست‌ بیشتر برای برندهای خارجی، دلایلی است که آینده‌ی نه چندان دور هند را، تبدیل به بازار هیجان‌انگیزی کرده است.

صنعت خرده‌فروشی، بخش عظیمی از اقتصاد هند را شکل می‌دهد و تولید نزدیک به ۱۰ درصد محصولات داخلی با به‌کارگیری ۸ درصد جمعیت کشور را بر عهده دارد.خرده‌ فروشی در هند در حال حاضر به ۲ بخش تقسیم می‌شود: سازمان‌یافته و غیر سازمان یافته.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 215
جمعه 12 دی 1399 زمان : 23:47

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت تویوتا

با رویکرد تسخیر قلوب مشتریان و تبدیل شدن به موفق ترین خودرو ساز جهانی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت تویوتا – با رویکرد تسخیر قلب مشتریان، در قالب 106 اسلاید پاورپوینت و 129 صفحه پی دی اف جامع و کامل آماده شده است

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت تویوتا

عوامل موفقیت تویوتا

رمز موفقیت تویوتا

موردکاوی کمپانی تویوتا(موفقیت ها و چالش ها)

آشنایی با سیستم لجستیک داخلی شرکت تویوتا

چالش های تویوتا،بزرکترین خودروساز جهان

رمز موفقیت سیستم تولیدتویوت

تویوتا،بزرگترین شرکت خودروسازی جهان

سیستم های تویوتا

روندهای موفقیت جهانی تویوتا

سیستم تولیدبهنگام (GIT) چیست و چه مزایا و معایبی دارد

چرا شرکت تویوتا انبار تولید ندارد

تویوتا لجستیک بخش های خدماتی وتولیدی را در آمریکای شمالی با هم ادغام می کند

۲۵مثال جذاب ازبیانیه ماموریت و چشم انداز شرکت های بزرگ دنیا

راه تویوتا در فروش و بازاریابی

استراتژی تویوتا برای دهه آینده

تویوتا، الگویی موفق برای کمپانی های خودروسازی

سیاست تجارت تویوتاچه چیزهایی درباره همکار ی استراتژِیک به ما می آموزد

استراتژی فروش تویوتادردنیا

استراتژی جدید تویوتا

داستان کسب وکار،رازموفقیت تویوتا

مدیریت دانش درتویوتا

تویوتاوراهبردهای سلطه برصنعت خودروسازی دنیا

ارزیابی انتقادی استراتژی بازاریابی تویوتا (ترجمه از متن اصلی)

تجزیه وتحلیل بازاریابی آمیخته درشرکت تویوتا (ترجمه از متن اصلی)

تحلیل swot استراتژی بازاریابی تویوتا (ترجمه ازمتن اصلی)

بازاریابی بین المللی تویوتا (ترجمه از متن اصلی)

تحلیل استراتژی تویوتا (ترجمه از متن اصلی)

تجزیه و تحلیل swot در Toyota motor coporatio

آنالیز موقعیت یابی شبکه تجاری تویوتا (ترجمه از متن اصلی)

منابع و مآخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 149
جمعه 12 دی 1399 زمان : 23:37

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ و اصول بازاریابی ایمیلی

ابزاری قدرتمند برای دسترسی وسیع به مخاطبین بیشتر

دید کلی؛

در فایل پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ مطالب ارزشمند در زمینه ایمیل مارکتینگ از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۱۸ اسلاید ویژه جامع و کامل به صورت پی دی اف ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته ها و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی مخاطبان را ارزشمند می دانند؛ قرار گیرد.

بخشی از موضوعات و توضیحات پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

محورهای اصلی

چهار روش ارسال ایمیل

چرا از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟ شبکه های اجتماعی بهتر نیستند؟

مراحل یک سیستم ایمیل مارکتینگ

اصطلاحات ضروری در ایمیل مارکتینگ

اشتباهات من در ایمیل مارکتینگ

روش های جمع آوری ایمیل افراد هدف

افزونه هایی که برای جمع آوری لیست ایمیل مورد نیاز است

اسپم مارکتینگ هوشمندانه آری یا نه؟

چگونه ایمیل انبوه یا اتوماتیک ارسال کنیم؟

مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ های بزرگ

کلک نزنید

چی بفرستیم؟

چه عنوانی مناسبت است؟

ویژگی فرستند

این نکات را رعایت کنید

ویژگی های پوسته و ظاهر ایمیل

سربرگ یا هدر

فوتر یا پانوشت

متن محتوا

ایمیل های مناسبتی بفرستیم؟

میزان ارسال؟

قیف فروش

صفحات فرود چیست؟ چند نوع است

نمونه صفحات فرود دیجی کالا

آموزش کامل نرخ تبدیل یا CRO

چرا ایمیل های ما اسپم می شود؟

سه معیار اصلی برای انباکس یا اسپم شدن ایمیل

نکات قابل توجه

توصیه ها

جایگاه ایمیل و ایمیل مارکتینگ.

انواع ایمیل های مناسب بازاریابی + مثال های واقعی و کاربردی

عوامل کلیدی موفقیت در بازاریابی ایمیلی

استراتژی های تبلیغاتی موثر

روش های جلوگیری از اسپم شدن ایمیل ها

تفاوت ایمیل مارکتینگ در B2B , B2C

آیا ایمیل مارکتینگ مرده است؟

معرفی سرویس های ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ در دنیای استارتاپ ها

آیا ایمیل مارکتینگ برای تمام کسب‌وکارها لازم است یا نه؟

لحن و نحوه نوشتار باید به چه شکل باشد و آیا استانداردی برای این موضوع وجود دارد یا خیر؟

آیا می‌توان با ایمیل مارکتینگ در سازمان ارزش آفرینی کرد؟

و در نهایت چطور باید این کمپین‌ها را ارزیابی کرد؟

معرفی انواع ایمیل‌ها

انواع پنل‌های ایمیلی

کاربرد ایمیل مارکتینگ در انواع کسب و کارها

شناخت مخاطب و ارسال ایمیل به انواع مخاطبان

تست در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ

نحوه آنالیز داده‌های ایمیلی

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

منبع خارجی

بازدید : 144
جمعه 12 دی 1399 زمان : 23:31

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها

دید کلی؛

فایل پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها، در قالب 72 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

برند جنرال الکتریک

طبق فهرست ارائه شده از طرف موسسه بین المللی اینتربرند که در زمینه ی ارزش گذاری برندها معتبرترین سازمان حال حاضر دنیاست ، یازدهمین برند قدرتمند و ارزشمند حال حاضر دنیا در سال ۲۰۱۷ میلادی به برند جنرال الکتریک با نام اختصاری GE اختصاص یافته است .

همه ی ما از دوران کودکی با نام توماس ادیسون آشنا هستیم . معروف ترین اختراع او که بشریت و زندگی را متحول کرد و هنوز هم جز نیازهای اصلی زندگی امروزیست لامپ الکتریکی می باشد . به سال ۱۸۹۰ میلادی باز می گردیم . ایالت متحده ی آمریکا . پس از اختراع لامپ توسط ادیسون او کارخانه ی خط تولید لامپ خود را در سال ۱۸۹۰ میلادی راه اندازی کرد .

استقبال گسترده ی مردم باعث شد این کارخانه گسترده تر از قبل گردد و نتیجه ی این گسترش آن بود که توماس ادیسون در سال ۱۸۹۲ میلادی با همکاری فردی به نام توماس هاستون شرکتی را پدید آوردند که در آن روزگار هیچ کسی فکرش را نمی کرد که روزی به یکی از قدرتمندترین شرکت های دنیا تبدیل شود .نام این شرکت جنرال الکتریک بود .

در سال ۱۸۹۶ میلادی شرکت جنرال الکتریک جز ۱۲ شرکت برتر دنیا مطرح شد و در میانگین صنعتی داو جونز قرار گرفت . این اتفاق موفقیت بزرگی برای شرکت رقم زد به طوری که هم اکنون با گذشت ۱۱۵ سال از تاسیس شرکت نام جنرال الکتریک هنوز هم در فهرست میانگین صنعی جونز داو دیده می شود . همچنین در سال ۱۹۳۵ میلادی هم جنرال الکتریک جز ۲۰ شرکت برتر بازار بورس لندن معرفی شد .

جنرال الکتریک تا دهه ی ۸۰ میلادی در حوزه ی صنایع زیادی فعالیت داشت و طیف متنوعی از محصولات را تولید می کرد ولی در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی استراتژی دیگری برای شرکت در نظر گرفته شد و مدیر وقت شرکت ، جک ولش تصمیم گرفت بسیاری از این صنایع را از شرکت حذف و واگذار کند .از این میان ۱۱ حوزه ی برتر که ظرفیت سلطه گری بر بازار را داشتند باقی ماندند . ۹۰ درصد درآمد شرکت از طریق این ۱۱ شرکت تامین می شد و این نشان میداد که راه درست است .

خدمات بیمه ای ، رسانه ای و مالی جز خدماتی بودند که مجموعا در حدود ۶۰ درصد سودآوری برای شرکت در داخل آمریکا رقم زدند و نیم دیگر سود شرکت هم در خارج از ایالت متحده ی آمریکا تامین میشد .

جنرال الکتریک با یک جمله تعریف می شود : ارزش ها همه چیز است . این دیدگاه بود که شرکت جنرال الکتریک را سالهای سال متمایز و منحصر به فرد ساخت و کلید موفقیت جنرال الکتریک محسوب می شود . این چیزیست که فراتر از کلمات و توصیفات محسوب می شود و هنوز هم پس از گذشت ۱۲۰ سال جنرال الکتریک به خاطر عملکرد و روح خلاقش مورد تحسین همگان قرار گرفته است . کنجکاوی ، تعهد ، هیجان ، شوق و اشتیاق ، همراهی ، شناخت ، خلاقیت ، پاسخگویی ، ریسک پذیری و تعامل با مخاطبان خلاصه ای از تعریف ارزش ها در شرکت جنرال الکتریک است.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 238
جمعه 12 دی 1399 زمان : 23:23

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر

دید کلی؛

فایل پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

بخشی از توضیحات پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

استراتژی محتوای فیلیپس

وقتی نام شرکت فیلیپس را می‌شنوید یاد چه چیزی می‌افتید؟ شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی با ۱۲۲٫۰۰۰ کارمند است که در ۶۰ کشور جهان، خدمات خود را ارائه می‌دهد. فروش چهار حوزه اصلی فعالیت شرکت یعنی سیستم‌های پزشکی، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیک و روشنایی به ترتیب ۲۵٪، ۱۰٪، ۳۹٪ و ۲۰٪ درصد از کل فروش شرکت را شامل می‌شود.

این شرکت در سال ۲۰۱۳ کمپین پلاس خود را راه انداخت، اما چرا در محتوای این کمپینش از محصولاتش نامی نمی‌برد و تاکیدش بر سلامت مردم و لذت بردن آنها از زندگیست، چرا تلاش می‌کند نشان دهد که هدفش این است که به کمک خلاقیت، کیفیت زندگی مردمان آسیا را بهبود بخشد؟

چند نکته از استراتژی محتوا که مثال بارز این نکات در ویدئوی این شرکت آمده است:

استراتژی محتوا باید چیزی که مردم “می‌خواهند” و “نیاز دارند” را طوری در اختیارشان قرار بدهد که اعتماد بالایی نسبت به کسب‌و‌کار شما پیدا کنند.

از طرفی در هر کسب‌و‌کاری که هستید، باید استراتژی محتوای شما آینۀ تمام نمای استراتژیِ سازمان و اهداف مدیران ارشد باشد.

اگرچه هدف اصلی فیلیپس ایجاد آگاهی نسبت به برند و افزایش فروش در کشورهای آسیایی و استحکام روابطش با ذینفعان آسیایی‌اش بوده است، اما در واقعیت آنچه انجام داده‌ یک بازی برد-برد هوشمندانه بوده که اهداف مدیران این شرکت را پوشش داده است.

شرکت برای رسیدن به اهداف حقیقی‌اش این کار را از طریق درگیر کردن ذینفعان آسیایی و سایر مخاطبانش به کمک محتوایی که در شبکه‌های اجتماعی قرار داد بود، انجام داد. کمپین پلاس در مدت دوماه از مردم آسیا خواسته بود که به کمک جمع‌سپاری‌ و با به‌کار‌گیری خلاقیت برای بهبود زندگیِ جمعی شرکت کنند.

چه‌زمانی مردم وقتشان را پای محتوای ما می‌گذارند؟

اگر محتوای ما در زمان ‌و مکان مناسب به دست مردم برسد در صورتی به محتوا توجه می‌کنند که آن محتوا مستقیما نیازهای آنها را هدف قرار داده باشد.
چرا مردمان آسیا در این کمپین حضور پیدا کردند؟ نیاز مردم آسیا چیست؟ محصولات فیلیپس؟! مردم سلامتی، رفاه و لذت از زندگی می‌طلبند و شرکت این نیاز را شناسایی کرده بود و در کنارش به اهداف خودش هم رسید:

محتوای کمپین به دست ۵۰ میلیون نفر رسیده بود و ۱۱ هزار نفر در تایلند و اندونزی در این کمپین شرکت کردند. چندین بیمارستان و مراکز درمانی سرطان با آنها وارد همکاری شدند و نخست وزیر سنگاپور مدیران ارشد شرکت را برای همکاری بیشتر در دفترش ملاقات کرد.

فیلپیس در این کمپین دو ماهه فروشش را درتایلند، سنگاپور و اندونزی ۱۳ درصد افزایش داد، نفوذ برندش در اندونزی ۱۱ درصد و در تایلند ۳ درصد بیشتر شد! بیش از نیم میلیون بار از وبسایتش در آن دو ماه بازدید به عمل آمد و بیشتر از هزار ایده در اندونزی جمع‌سپاری شد.

ما در زمانه‌ای واقع شده‌ایم که مردم با سونامی محتوا و قحطی زمان مواجه‌اند، هیچ فردی وقت عزیزش را صرف محتوای دلبند ما نخواهد کرد، مگر آنکه در هر کسب‌و‌کاری که هستیم خود را مسئول نیازها و خواسته‌های آنها بدانیم و بخواهیم با محتوایی که تولید می‌کنیم مردم را قدرتمندتر و هوشمندتر سازیم.

پاورپوینت درباره بازاریابی شرکت فیلیپس با رویکرد نوآوری و ارزش آفرینی مستمر، در قالب 66 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت پی دی اف آماده شده است

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

منبع خارجی

بازدید : 179
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:27

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی

راهی به سوی بهره وری پایدار در شرکت های موفق

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای – رویکردهای نوین در آموزش و مشاوره شغلی، در قالب 52 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است

فهرست مطالب پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

۱-تاریخچه و اهمیت مشاوره شغلی در دنیا

۲-تقسیم بندی الوین تافلر از دوره های تاریخی

۳-تحولات روشهای انتخاب شغل درطول تاریخ

۴-نظریه های انتخاب شغل

۵-نظریه های روانی

۶-عوامل رشدی مؤثربرانتخاب شغل

۷-رویکرد CIP در مشاوره شغلی

۸-مؤلفه های خودشناسی شغلی

۹-شخصیت

۱۰-رغبت ها

۱۱-استعداد

۱۲-ارزشها

۱۳-باورها

۱۴-دیدگاه های سنتی غلط درباره کار وشخصیت زنان

۱۵-دیدگاه افراطی درباره کار وشخصیت زنان(فمینیسم رادیکال)

۱۶- راهبردهای شغل شناسی

۱۷-منابع کسب اطلاعات تحصیلی و شغلی

۱۸-مهارتهای تحلیل شغل

۱۹- مهمترین تست های شغلی

۲۰- مهارتهای کاریابی

۲۱-توانمند سازی شغلی

۲۲-ویژگیهای رویکرد مکانیکی

۲۳-راهبردهای توانمندسازی مکانیکی کارکنان

۲۴-ویژگیهای رویکرد اُرگانیک

۲۵-ابعاد توانمندسازی روانشناختی

۲۶-حقوق و مزایا برای کارمندان‌ در شرکت‌های بزرگ چگونه است؟

۲۷-ترجیحات کارکنان درجایگزینی افزایش حقوق

۲۸-۵مورد از مزایایی که بیشترین تکرار را در بازخوردهای کارمندان داشته‌اند

۲۹-نِتفلیکس (Netflix )و اعطای مرخصی باحقوق

۳۰- رِی (REI )و روزهای کیف و حال

۳۱-سِلزفورس (Salesforce ) وفعالیت های داوطلبانه کارکنان با ۶ روز مرخصی با حقوق

۳۲- اِسپاتیفای (Spotify )و امتیاز میژه ۶ماه مرخصی با حقوق به کارمندانی که صاحب فرزند می شوند.

۳۳-۵. صندوق جهانی حیات وحش (World Wildlife Fund)و جمعه های پاندا

۳۴- اِیربی‌اِن‌بی ( (Airbnbو هزینه سفر ۲۰۰۰دلاری برای کارکنان

۳۵-پی‌‌دبلیو‌سی (PwC ) وکمک هزینه ۱۲۰۰دلاری وام دانشجویی

۳۶-. پینتِرِست (((Pinterest و مرخصی ویژه

۳۷-زیلو ((Zillow) و ارسال شیر به منزل کارکنان

۳۸-گوگل(googl) و پرداخت ۵۰درصد حقوق کارکنان متوفی به همسران آنها

۳۹-(توییتر Twitter)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۰-)چورون( Chevron)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۱-(فیس بوک Facebook)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۲-)ادلمن (Edelman)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۳-(وگمنز Wegmans)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۴-(گوگلgoogle)شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند

۴۵-شرکت‌ها یی که بهشت رویایی کارمندان هستند-والت دیزنی Walt Disney))

۴۶-روش هنری فورد دروفاداری کارکنان

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

بازدید : 174
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:20

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل

اپل ارزشمندترین شرکت جهانی در مدیریت استعداد و منابع انسانی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد و منابع انسانی در شرکت اپل، در قالب 61 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است

فهرست مطالب پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد در اپل

۱- ipod 2-itunes 3-pc

۱-استعداد

۲-مولفه های استعداد

۳-مفهوم مدیریت استعداد

۴-مدیریت استعداد

۵-ابعادمدیریت استعداد

۶-فرآیندمدیریت استعداد

۷-جهانی شدن و مدیریت استعداد

۸-محرک های اصلی مدیریت استعداد جهانی

۹-سیاست ها و خط مشی های مدیریت استعدادجهانی

۱۰-شش اصل کلیدی مدیریت استعدادجهانی

۱۱-مراحل موثر در مدیریت استعداد

۱۲-چابکی منابع انسانی

۱۳-۶ گام برای ساختن فرهنگ سازمانی قوی

۱۴-۵ راهکار برای ایجاد فرهنگ نوآوری در سازمان‌ها

۱۵-فرهنگ سازمانی دراپل

۱۶-استخدام درشرکت اپل

۱۷-ارزیابی عملکرد درشرکت اپل

۱۸-فرهنگ عملکرد شرکت اپل

۱۹-راز های موفقیت شرکت اپل

۲۰-راز موفقیت شرکت اپل بر پایه ۶دلیل تخصصی

۲۱-رازرشد فروش مراکز تجاری اپل در سراسر دنیا

۲۲-روش های به شدت محافظه کارانه اپل

۲۳- تاکید بر بالا بردن میزان رضایت مشتریان باعلامت اختصاری APPLE

۲۴-اهرم های کلیدی مشتری مداری اپل

۲۵-چرا کارمندان اپل و گوگل بازدهی بیشتری دارند

۲۶-گروه‌بندی کارمندان دراپل

۲۷-مانند یک کودک ایده خلق کنید مانند یک تیم نوآوری کنید

۲۸- راز طراحی به شیوه اپل

۲۹-اپل در مسیر تحقق رویاهایش است و سعی می کند آنرا به بهترین نحو انجام دهد.

۳۰-آنچه گوگل و اپل نمی دانند؛ نگاهی به راه و رسم نوآوری در آمازون

۳۱-بیشتر شرکت های تکنولوژیک از کنج راحتی شان خارج نمی شوند

۳۲-در اپل طراحان به مهندسان و مدیران پروژه حکم رانی می کنند

۳۳-استراتژی های بازاریابی و برندینگ اپل چیست؟

۳۴-اپل چطور این کار را انجام داده است؟

۳۵-توجیه کردن قیمت گذاری

۳۶-برقراری ارتباط با زبان خود مخاطب

۳۷-توسعه‎ی تجربه

۳۸-“نامی” باشید که سر زبان‎ها بیافتد

۳۹-رهبران الهام‌بخش

۴۰-چه چیزی بازدهی کارمندان گوگل و اپل را بالا برده است؟

۴۱-ژنرال‌ها و استراتژیست‌های شرکت «اپل»

۴۲-اپل و گوگل، یکه تازهای آماده سقوط

۴۲-رهبری استیو جابز

۴۳-نشانه های هشداردهنده برای اپل و گوگل

۴۴-نشانه های هشداردهنده برای اپل و گوگل-چالش اصلی

۴۵-مسیرهای پیش رو

۴۶-ترفندهای فروش در شرکت اپل

۴۷-جذاب‌ترین شرکت‌های جهان برای نخبگان تکنولوژی

۴۹-علت موفقیت برند های محبوب جهان چیست؟

۵۰-رعایت اصولی که برای شرکت های تازه تأسیس بسیار مهم است

۵۱-دلیل محبوبیت شرکت اپل

۵۲-مدیران موفق جهان چه کتاب‌هایی را برای مطالعه پیشنهاد می‌کنند؟

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

بازدید : 236
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:08

پاورپوینت مرسدس بنز

شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مرسدس بنز ، شرکتی که به مشتریان وفادارش بخاطر جابجایی خودرو نمی فروشد، در قالب 54 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت ppt آماده شده است

فهرست مطالب پاورپوینت مرسدس بنز

دیباچه

تاریخچه شرکت مرسدس بنز

عوامل موفقیت مرسدس بنز در دنیا از نگاه دکتر پرویز درگی

عوامل موثر در آسیب پذیری برندها پس از حضور در بازار

مهمترین دلایل شکست یک برند

چرا بنز برای مرفهین است؟ (نقاط قوت و ضعف)

مرسدس بنز و رویکرد بازار آمریکا

استراتژی بازاریابی مرسدس بنز

اتوبوس ها و کامیون های بنز

علامت تجاری مرسدس بنز

بنز و فرهنگ آلمانی

رخنه در بازار دیجیتال به سبک بنز

دوران شکوه خودروهای اسپرت

رقابت پایاپای مرسدس بنز و بی ام و

پشت سر گذاشتن لکسوس و بی ام و توسط بنز

مرسدس بنز بازار را قبضه می کند

چالش بنز و رقابت با بی ام و در ایران

ورود بنز به بازار رقابتی خودروهای هوشمند

رقیب ایکس 6 پدیدار شد

اسبی که زمان را میکشد

فوق سنگین آلمانی

برنامه های سه گانه مدیر بنز برای فتح بازار خودرو

عرضه 10 مدل بنز الکتریکی تا سال 2022

لوگو و نام برند

پیش بینی آینده از نگاه مدیر عامل شرکت بنز

مرسدس بنز ارزشمند ترین برند در اروپا

هدیه شرکت مرسدس به کودکی که آرم بنز را بوسید

شیائومی تبدیل به بازیگر جهانی

سرمایه گذاری خودروسازان در فوتبال

ساختار مدیریتی شرکت مرسدس بنز

تفکیک مشتریان و بازاریابی یکپارچه

روش های مختلف فروش برای تماس با مشتریان

گسترش دائمی شبکه تولید

تبلیغات متفاوت برای جلب توجه جوانان

توسعه شبکه اینترنت بین مشتریان و خریداران

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 634
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 115
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 6487
  • بازدید سال : 61370
  • بازدید کلی : 192048
  • کدهای اختصاصی