X
تبليغات

تصویر ثابت

Your Page Title
X
تبليغات

تصویر ثابت

کسب و کار
loading...
YourAds Here YourAds Here

الوند فایلمس

سیستم همکاری در فروش فایلمس

بازدید : 128
پنجشنبه 2 بهمن 1399 زمان : 23:01

پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی

روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله نقش روابط عمومی در بازاریابی – روابط عمومی کلیدی استراتژیک در خلق برند و بقای پایدار کسب و کارها، در قالب 260 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

توضیحات نقش روابط عمومی در بازاریابی و کسب و کار

دیباچه

روابط عمومی یک علم است ،علمی درخصوصارتقائ برندو خوشنامی سازمان

توسعه یافتگی جوامع امروز موجب گردیده که ذائقه مردم از فرآورده محوری به سمت برند محوری گرایش پیدا کند ودردنیای توسعه یافته ۹۵درصد مردم،محصولات را براساس برند می خرند.

مدیریت خوشنامی فرایندی است که با نقش و تاثیر گذاری روابط عمومی ،نمود پیدامی کند.و این که نقش روابط عمومی براثرمرور زمان در ذهن مشتریان حک می شود و درحقیقت تحقیقات بااریابی نقش کاتالیزوردر موفقیت روابط عمومی بازی می کند.

یکی از وظایف روابط عمومی ،مواظبت از درجه شادی بهره ور سازمان می باشد که منجر به چرخه ویژه ای بنام رضایت می شود.

کارکنان راضی مشتریان راضی فروش پایدار مزیت رقابتی

روابط عمومی چیزی فراتر از تنظیم کردن و ارسال مطالب و مقالات به روزنامه‌ها و رسانه‌های عمومی و یا پست گذاشتن اعلان‌های مطبوعاتی می‌باشد. حوزه گسترده روابط عمومی چندین فعالیت مرتبط را در بر می‌گیرد که هدف اصلی همه آن‌ها انتقال پیام‌هایی خاص با هدف مشخص است. مسئولیت مدیریت روابط بین شرکت و همه مخاطبان عام، به عهده خود شما خواهد بود. روابط عمومی معمولاً شامل موارد زیر خواهد بود؛

تحقیق: تحقیق در مورد بازار و بازرسی همه‌جانبه شرکت، نقطه شروع برنامه روابط عمومی موفق می‌باشد. شما باید نسبت به شرکت خود، مشتری‌ها و مشتریان بالقوه شناخت کامل داشته باشید. این‌که چه چیزی برای ارائه دارید، مشتریان در پی چه چیزی هستند و شما تا چه حد نیازهای آن‌ها را تأمین می‌کنید.

برنامه ریزی استراتژیک: مخاطبان هدف، اهداف تجاری شما برای آن‌ها و پیام‌هایی که باید در جهت تحقق آن اهداف تجاری انتقال دهید را مشخص نمایید.

شهرت: شهرت را می‌توان به‌صورت مدیریت دوراندیشانه و دادن اطلاعات به رسانه‌های عمومی جهت حفظ و افزایش قدرت یک برند توصیف کرد. به بیان ساده‌تر شهرت یعنی توانایی اختصاص دادن بخشی از مطبوعات یا برنامه‌های رادیویی یا تلویزیونی به خود..

روابط اجتماعی: حفظ روابط مناسب با سایرین و پیدا کردن راحل‌های قابل‌قبول برای متقاعد ساختن افراد.

روابط دولتی: روابط اجتماعی غال با شامل روابط با دولت محلی هم می‌شود، اغلب از مسئولان روابط عمومی می‌خواهند به شرکت‌ها کمک کنند روابط خود را با دولت‌های محلی و حتی دولت‌های خارجی بهبود بخشند.

روابط داخلی: کارمندان شرکت مخاطبان داخلی آن هستند، با توجه به نرخ بیکاری و دستمزدها، پیدا کردن کارمند خوب قدری دشوار است و یک برنامه روابط عمومی خوب موجب افزایش روحیه وفاداری و نگهداری آن‌ها کمک می‌کند.

روابط با سرمایه‌گذار: در بازار سهامی که قیمت سهام در آن به شکلی باورنکردنی دائماً در حال تغییر است تأثیر احساسات و ذهنیت عموم را نمی‌توان در کاهش و افزایش آن در نظر نداشت. روابط با سرمایه‌گذار آن بعد از روابط عمومی است که اخبار شرکت را به گوش تحلیل گران سهام و سایر متخصصان امور مالی می‌رساند.

روابط با صاحبان منافع: صاحبان منافع، شخص یا سازمانی است که سود یا ضرر او درگرو نحوه عملکرد شرکت شماست. وجود شایعاتی مبنی بر این‌که شما ازنظر مالی درخطرید، ممکن است موجب از دست دادن اعتبار خود در نزد آن‌ها خواهد گردید. سایر سهامدارانی که می‌توان از آن‌ها نام برد عبارت‌اند از: مشاوران درجه‌یک، اعضای رسمی، بانک، تهیه‌کنندگان مواد اولیه، نمایندگان فروش، پخش‌کنندگان و مشاوران صنعتی شما.

عوامل خیریه: وقتی یک شرکت کار خیری انجام می‌دهد علاوه بر هدف اصلی می‌خواهد به خاطر عمل خیرش هم شناخته شود. متخصصان روابط عمومی به شما کمک می‌کنند از زمان، تلاش‌ها و سرمایه‌ای که مصرف می‌کنید، به بالاترین میزان ممکن شهرت و منفعت دست‌یابید.

آموزش ارتباطات: در شرکت‌های بزرگ، متخصصان روابط عمومی زمان زیادی را صرف آموزش نحوه برخورد درست با رسانه‌های عمومی و سایر مهارت‌های ارتباطی به مدیران باسابقه شرکت می‌کنند. این متخصصان همان‌گونه که در شرایط بحرانی، روابط عمومی مدیران را راهنمایی می‌کنند، در مورد راهکارهای روابط عمومی روزمره هم به آن‌ها توصیه می‌کنند.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 110
پنجشنبه 2 بهمن 1399 زمان : 22:56

کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی – رضایتمندی و وفاداری مشتریان

خرسندی مشتریان وفادار جعبه اسرار آمیزی که کلید آن در دستان کارکنان راضی سازمان است

برنامه های وفادارسازی مشتریان | وفادارسازی مشتریان | حفظ مشتریان وفادار | چگونه مشتری وفادار داشته باشیم

دید کلی؛

فایل کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی – رضایتمندی و وفاداری مشتریان، خرسندی مشتریان وفادار جعبه اسرار آمیزی که کلید آن در دستان کارکنان راضی سازمان است، در قالب 93 صفحه pdf به صورت جامع و کامل آماده شده است.

فهرست مطالب کتاب مشتریان وفادار در بازاریابی

برترین تکنیک‌های بازاریابی برای حفظ مشتری

چگونه مشتری پیدا کنیم؟

تأثیرگذارترین اصول مشتری مداری برای فروش بیشتر

۴ گام برای جلب دوباره اعتماد مشتری ناراضی

برنامه وفاداری مشتریان

نرخ سرسپردگی مشتری

شاخص خالص مروجان

شاخص تلاش مشتری

تعریف دقیق مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ (نگاه اجمالی به تعاریف اندیشمندان بازاریاب )

تفاوت وفاداری مشتری با وفاداری برند چیست؟

وفاداری به یک نام

تجربه مثبت مشتری

ارتباط مستمر با مشتری

10روش مؤثر در برخورد با مشتری

وفاداری مشتری (طبقه‌بندی مشتریان بر اساس وفاداری در بازاریابی رابطه مند )

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم؟

مطالعه موردی :کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در هتل‌های چهار ستاره‌ی شهر شیراز) دکتر مهدی حقيقی کفاش ، حامد باقری)

کیفیت خدمات

وفاداری مشتری

مطالعه موردی: تأثیر خدمت گرایی بر وفاداری مشتری با نقش میانجی کیفیت خدمات در صنعت هتل داری (موردمطالعه: هتل پارس کرمان)(اردشیری وهم کاران)

مطالعه موردی:ﺑﺮرﺳﻲ ﻧﻘﺶ واﺳﻂ رﺿﺎﻳﺖ ﻣﺸﺘﺮي در ﺗﺄﺛﻴﺮ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي در ﺻﻨﻌﺖ ﻫﺘﻠﺪاري (ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻣﻮردي: ﻫﺘﻞ ﻫﺎي ﺷﻬﺮ ﺗﺒﺮﻳﺰ)(جعفر بهاری وهم کاران)

ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت

وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي

ﺑﺤﺚ و نتیجه‌گیری

استراتژی حفظ و نگهداری مشتری

چگونه استراتژی حفظ مشتریان را با چرخه عمر آن‌ها هماهنگ نماییم؟

نرخ انفصال مشتری را به‌عنوان یک فن مفید بازاریابی محاسبه کنید

نرخ انفصال مشتری

رضایت مشتری

“رضایت مشتری چیست ؟ شاخص‌های کلیدی آن در استراتژی بازاریابی”

تأثیر رضایت مشتری بر کسب‌وکار

تکرار خرید کالا و خدمات

خریداری سایر محصولات و خدمات

معرفی شرکت و محصولات آن به دیگران

شناسایی انتظارات مشتریان

تولید محصول بر اساس طراحی

چرا رضایت مشتری اهمیت دارد؟

10 مهارت طلایی برای جذب مشتری / بقای کسب‌وکار در دنیای بی‌رحم مشتریان آگاه

رضایت و وفاداری مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

تعریف رضایت مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

اهمیت مشتری در کسب‌وکارهای اینترنتی

فرایند جلب رضایت مشتری

شناسایی انتظارات مشتری

تولید و تحویل بر اساس طراحی انجام‌شده

مدیریت انتظارات مشتری

سنجش رضایت مشتری

مدیریت شکایت مشتریان

سطوح مختلف رضایت

مشتری خشمگین

مشتری ناراضی

مشتری راضی

مشتری شاد(خشنود)

مشتریان به وجد آمده (شیفته )

پیامدهای رضایت مشتری

تکرار خرید مشتری راضی

پیامدهای عدم رضایت مشتری

مشتریان ناراضی فرصت را تبدیل به تهدید می‌کنند

چرا و چگونه نرخ انفصال مشتری را محاسبه کنیم

10گناه بازاریابی

چگونه مشتری را وفادار کنیم؟.

چرا تقویت حفظ مشتری بر سودآوری تأثیر می‌گذارد؟

فعالیت‌های به دست آوردن و حفظ مشتری در عمل

ساختاری برای بهبود حفظ مشتری

فن‌های مؤثر پاسخگویی به اعتراضات مشتری درفروش بیمه

مطالعه موردی: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت، رﺿﺎﯾﺖ، اﻋﺘﻤﺎد و وﻓﺎداري در ﻣﯿﺎن ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن (موردمطالعه: شرکت‌های مسافربری فعال در پایانه‌های شهر تهران)

کیفیت خدمات

ﺟﺎﯾﮕﺎه و ﻧﻘﺶ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ راﺑﻄﻪ ﻣﻨﺪ در ﺑﺨﺶ ﺧﺪﻣﺎت آﻣﻮزﺷﯽ

نتیجه‌گیری و پیشنهاد‌ها

منابع و مآخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 115
دوشنبه 29 دی 1399 زمان : 23:25

مدیریت استراتژیک انتخابات با رویکرد بازاریابی سیاسی

و جلب آراء رای دهندگان، مطالعه موردی انتخابات در ایران

مدیریت انتخابات | مدیریت انتخابات در ایران | اصول مدیریت انتخابات | مدیریت تبلیغات انتخاباتی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله مدیریت استراتژیک انتخابات با رویکرد بازاریابی سیاسی و جلب آراء رای دهندگان، مطالعه موردی انتخابات در ایران، در قالب 152 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

فهرست مطالب مدیریت استراتژیک انتخابات

۱-اهمیت انتخابات درایران

۲-تعاریف و مفاهیم انتخابات

۳-عناصرکلیدی انتخابات

۴-کارویژه های انتخابات

۵-انواع انتخابات

۶-انواع انتخابات درجمهوری اسلامی ایران

۷-انتخابات درایران

۸-تاریخچه انتخابات

۹-مطالعات انتخابات

۱۰-ابعاد انتخابات

۱۱-مدیریت انتخابات

۱۲-الگوهای مدیریت انتخابات

۱۳-مدیریت انتخابات ایران

۱۴-آسیب شناسی نهاد مجری انتخابات در ایران

۱۵-فرآیند انتخابات از نظر زمانی

۱۶-احزاب سیاسی و نقش آن در توسعه سیاسی ایران: مطالعه موردی انتخابات

۱۷-فواید احزاب

۱۸-کار ویژه های احزاب

۱۹-برخی از مهمترین کارکردها ی احزاب سیاسی

۲۰-نقش انتخابات در تنظیم رابطه دولت ومردم

۲۱-نقش احزاب سیاسی در انتخابات

۲۲-هرم دموکراسی

۲۳-تاریخچه احزاب سیاسی در ایران

۲۴-تاریخچه احزاب سیاسی در ایران –بعدازانقلاب

۲۵-احزاب سیاسی و توسعه در ایران

۲۶-موانع و محدودیتهای احزاب در ایران

۲۷-بررسی نظام‌های انتخاباتی در برخی کشورهای جهان

۲۸-تاریخچه انتخابات در ایران

۲۹-نظام انتخاباتی چیست؟

۳۰-تقسیم بندی نظام های انتخاباتی

۳۱-نظام انتخاباتی اکثریتی و گونه های مختلف آن

۳۲-گونه شناسی نظام اکثریتی بر اساس تکرار مراحل انتخابات

۳۳-انتخابات اکثریتی یک مرحله ای

۳۴-انتخابات چند مرحله ای

۳۵-بررسی مدل انتخاباتی برخی کشورها

۳۶-نظام انتخاباتی ایالات متحده آمریکا

۳۷-انحصار حزبی

۳۸-نظام انتخاباتی فرانسه

۳۹-نظام انتخاباتی ترکیه

۴۰-نظام انتخاباتی هند

۴۱-نظام انتخاباتی مالزی

۴۲-نظام انتخاباتی لبنان

۴۳-نظام انتخاباتی آلمان

۴۴-مقایسه نهادهای نظارتی بر انتخابات در ایران و برخی کشورها

۴۵-مراجع اعمال نظارت بر انتخابات در دیگر کشورها

۴۶-مقایسه‌ی عملکرد این نهادها با شورای نگهبان قانون اساسی

۴۷-مقایسه جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی ایران و فرانسه

۴۸-راهنمای کاربردی پیروزی در انتخابات

۴۹-انواع ستاد انتخاباتی

۵۰-ستاد انتخاباتی موفق

۵۱-فرآیند واقعی انتخابات

۵۲-برنامه ریزی استراتژیک درانتخابات

۵۳-عوامل موثربرای یک برنامه کتبی

۵۴-پژوهش یا گام اول در انتخابات

۵۵-سوالات پژوهشی انتخابات

۵۶-روش تحقیق ویژه انتخابات

۵۷-قواعد حاکم بر انتخابات

۵۸-حوزه انتخاباتی

۵۹-رای دهندگان

۶۰-دوره های انتخاباتی گذشته

۶۱-انتخابات پیش رو

۶۲-کاندیدای شما

۶۳-رقبای اصلی

۶۴-چالش های انتخاباتی درارتباط با رقبا

۶۵-تعیین هدف

۶۶-منظور از کل جمعیت حوزه انتخاباتی چیست

۶۷-منظور از تعداد کل رای دهندگان چیست

۶۸-منظور از آرای انتظاری چیست؟

۶۹-چه تعداد رای برای پیروزی لازم است؟

۷۰-جمع بندی همه موارد فوق

۷۱-تمرین تعیین اهداف

۷۲-هدف گیری رای دهندگان

۷۴-چرا گروهی از رای دهندگان هدف بسازیم؟

۷۵-دنبال کردن رای دهندگان هدف

۷۶-تنوع رای دهندگان

۷۷-تعیین هدف برنامه تبلیغات انتخاباتی

۷۸-تحلیل رأی دهندگان

۷۹-تدوین پیام تبلیغاتی

۸۰-رأی دهندگان به چه چیزی اهمیت می‌دهند و اطلاعات خود را از کجا به دست می‌آورند

۸۱-مشخصات یک پیام خوب

۸۲-چرا به دنبال کسب این مقام هستید؟

۸۳-کادر پیام

۸۴-افزایش اعتبار خود و کاهش اعتبار رقبا در نظر رأی دهندگان

۸۵-موضوعات جاری و پیام تبلیغاتی

۸۷-موضوعات جاری و پیام تبلیغاتی

۸۸-انتخاب و گزینش موضوعات

۸۹-پژوهش اجتماعی و تدوین پیام

۹۰-استمرار پیام

۹۱-تدوین برنامه تماس با رأی دهندگان

۹۲-قاعده منابع محدود

۹۳-قابلیت تعویض منابع و روش‌ها

۹۴-اثربخشی تماس با رأی دهندگان شما

۹۵-ترغیب رأی دهندگان هدف

۹۶-پخش مطالب یا اعلامیه‌ها در منازل

۹۷-پخش اعلامیه در خیابان یا گردهمائی‌ها

۹۸-دیده شدن و مرئی بودن

۹۹-پشتیبانی

۱۰۰-قهوه خانه

۱۰۱-بودجه بندی داوطلبان

۱۰۲-زمانبندی و تقویم انتخاباتی

۱۰۳-کمپین انتخاباتی، مسیر موفقیت در انتخابات

۱۰۴-مطالعات کاربردی و تحلیل وضعیت

۱۰۵-تدوین استراتژی کمیپن انتخاباتی

۱۰۶-ایجاد پیام و جذابیت تبلیغاتی و ارتباطی

۱۰۷-استفاده از ابزار مناسب و پشتیبانی لازم

۱۰۸-رسانه هایی که بنا بر اهداف و استراتژی کمپین می توانند انتخاب شوند

۱۰۹-اجرای کمیپین انتخاباتی

۱۱۰-ایجاد برند شخصی نامزد انتخاباتی

۱۱۱-ارزیابی و اقدامات اصلاحی

۱۱۲-فرآیند تصمیم گیری با استفاده از نظریه بازی ها

۱۱۳-نظریه بازی چیست؟

۱۱۴-اجزاء تشکیل دهنده بازی

۱۱۵-انواع بازی

۱۱۶-تاریخچه پیدایش و تکامل نظریه بازی

۱۱۷-استراتژی بیش- کم

۱۱۸-استراتژی «بیش- کم» منطقی ترین گزینه

۱۱۹-تعادل نش

۱۲۰-تکامل نظریه بازی

۱۲۱-کاربردهایی از نظریه بازی‌ها

۱۲۲-ارزیابی استراتژی های تعیین بازار هدف در پیروزی مبارزات انتخاباتی سازمانها و احزاب سیاسی ایران

۱۲۳-ورود استراتژی های بازاریابی به عنوان اساس حرکت های انتخاباتی

۱۲۴-چهار استراتژی برای یافتن بازار هدف

۱۲۵-تاریخچه بازار یابی سیاسی

۱۲۶-بازاریابی سیاسی: یک پدیده جدید

۱۲۷-بازاریابی شخصی به عنوان خاستگاه اولیه بازاریابی سیاسی

۱۲۸-وظایف و کارکردهای بازاریابی سیاسی

۱۲۹-راهبردهای بازاریابی

۱۳۰-برندسازی (شخصی)

۱۳۱-روایت گویی

۱۳۲-انتخاب درست بازار هدف

۱۳۳-ارتباط با رای‌دهندگان

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 204
دوشنبه 29 دی 1399 زمان : 23:20

پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf

و نقش آن در موفقیت نامزدهای انتخاباتی

بازاریابی و تبلیغات سیاسی | اصول بازاریابی سیاسی | تعریف بازاریابی سیاسی | مفهوم بازاریابی سیاسی | تاثیر بازاریابی سیاسی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf و تاثیر آن در موفقیت نامزدهای انتخاباتی، در قالب 42 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

فهرست مطالب پاورپوینت مقاله بازاریابی سیاسی pdf

۱-بازاریابی سیاسی مفاهیم و تعاریف

۲-تعاریف بازاریابی سیاسی

۳-شباهت های بازاریابی کسب و کار و بازاریابی سیاسی

۴-جدول تشابهات بازاریابی سیاسی و تجـا ری

۵-تفاوتهای بازاریابی سیاسی و بازاریابی کسب و کار

۶-فرایند به کارگیری STP در بازاریابی سیاسی

۷-اهمیت بازاریابی سیاسی

۸-ابزارهای بازاریابی سیاسی

۹-جدول ابزارهای بازاریابی سیاسی ،سنتی و نوین

۱۰-بررسی تاثیر ابزارهای سنتی بازاریابی سیاسی بر رفتار رای دهندگان

۱۱-روند انتخابات و استفاده از بازاریابی سیاسی

۱۲-انواع تبلیغات سیاسی

۱۳-بازاریابی سیاسی : ابزارهای تبلیغاتی و گروه های مخاطب

۱۴-بازاریابی سیاسی به سبک دیوید رید

۱۵-شناخت مسئله

۱۶-جستجو

۱۷-انتخاب

۱۸-نتایج

۱۹-مفهوم بازاریابی سیاسی

۲۰-ادراک منفی از بازاریابی سیاسی

۲۱-استاندارهای ارتباطات و تبلیغات

۲۲-توجه به رسانه گروهی و خبری

۲۳-نظرسنجی های سیاسی

۲۴-بازاریابی سیاسی موفق

۲۵-۵ تاکتیک اثربخش بازاریابی سیاسی (Political Marketing) موفق

۲۶-توسعه یک روایت

۲۷-بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

۲۸-کمپین‌سازی منفی

۲۹-بازاریابی از طریق نامه

۳۰-رسانه وروابط عمومی

۳۱-موقعیت و عامل اطمینان محیطی

۳۲-اهداف بازاریابی سیاسی

۳۳-چرا سازمان ها پویایی لازم برای استفاده از بازاریابی را ندارند

۳۴-بازاریابی سیاسی: چگونگی استفاده از تکنیک های بازاریابی به منظور موفقیت در مبارزات انتخاباتی

۳۵-مطالعه موردی:

۳۶-بهترین فردی که تا کنون توانسته است از دیجیتال مارکتینگ در راستای بازاریابی سیاسی استفاده کند

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 172
دوشنبه 29 دی 1399 زمان : 23:09

پاورپوینت مقاله درباره شرکت آمازون

نمونه برتر در مدل کسب و کارهای استارتاپی جهان

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله درباره شرکت آمازون – نمونه برتر در مدل کسب و کارهای استارتاپی جهان، در قالب 82 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

فهرست مطالب پاورپوینت مقاله درباره شرکت آمازون

۱- 4 روش برای ایجاد فرهنگ نوآوری در یک کسب و کار نوپا (استارتاپ)

۲- در جایگاه یک شریک تجاری قرار بگیرید، و یا شریکی پیدا کنید!

۳- کارآفرین پرورش دهید.

۴- محیط کار را عوض کنید.

۵- نوآوری را برون‌سپاری کنید.

۶- اکوسیستم‌ نوآوری چیست و چگونه ایجاد و استفاده می‌شود؟

۷- زمینه تکاملی اکوسیستم‌های نوآوری

۸- پیش به سوی درک اکوسیستم‌های نوآوری

۹- 10 کتاب برتر کسب‌ و کار در سال ۲۰۱۷

۱۰- تاریخچه معماری خدمت‌گرا

۱۱- 7 راز ارائه موفق محصول

۱۲- از تشبیه استفاده کنید

۱۳- شوخ‌طبع باشید

۱۴- از موسیقی استفاده کنید

۱۵- فعالیتی انجام دهید

۱۶- درستی حرف خود را اثبات کنید

۱۷- سوال بپرسید

۱۸- تنها به استفاده از پاورپوینت اکتفا نکنید

۱۹- مفهوم مدل کسب و کاردراستارت آپ ها

۲۰- اشتباهات در انتخاب مدل کسب و کار

۲۱- واسطه شوید، مدل کسب و کار (Warby Parker)

۲۲- یک (Marketplace) شوید.

۲۳- مدل دریافت حق عضویت یا Subscription

۲۴- یا سفارشی سازی همه چیز Customized Everything مدل

۲۵- یا به محض نیاز(تقاضا) On-demand مدل

۲۶- مدل فروش مستقیم

۲۷- مدل فری میوم (Freemium)

۲۸- مدل حراج

۲۹- مدل محصول مجازی یا Virtual Good Mode

۳۰- اپلیکیشن های رایگان چگونه درآمدزایی می کنند؟

۳۱- تبلیغات درون برنامه ای

۳۲- خریدهای درون برنامه ای

۳۳- فریمیم

۳۴- اشتراک

۳۵- آینده بانکداری از دست بانک ها خارج خواهد شد؟

۳۶- آمازون؛ ارائه سرویس جدید

۳۷- آیا آمازون با این شیوه خود به بانکداری روی می‌آورد؟

۳۸- بازار گسترده امروز، موفقیت آینده بانکداری را تضمین نمی‌کند

۳۹- چه کاری از دست بانک‌ها بر می‌آید؟

۴۰- بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟

۴۱- بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-نتفلیکس

۴۲- بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-آمازون

۴۳- بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-پیام سه مدیرعامل

۴۴- مزیت ارتکاب اشتباه

۴۵- بررسی استراتژی کوکاکولا، نتفلیکس و آمازون در مواجهه با شکست / شکست یا فرصت؟-چالش های پیش رو

۴۶- بررسی شیوه کسب و کار کمپانی آمازون

۴۷- چشم انداز و استراتژی آمازون

۴۹- به روز رسانی چشم انداز و اهمیت فناوری درآمازون

۵۰- مصرف کنندگان آمازون

۵۱- حاشیه سود بالا، قیمت پایین درآمازون

۵۲- مشتری مداری درآمازون

۵۳- گروه های رقیب اصلی آمازون

۵۴- فروش رسانه ای آمازون

۵۵- رویکرد بازاریابی آمازون

۵۶- حضور آمازون در هالیوود

۵۷- بوم مدل کسب و کار Amazon Retail +پادکست صوتی

۵۸- بوم مدل کسب و کار Amazon Web Services

۵۹- پردازش ابری چیست و چطور کار می کند؟

۶۰- چرا آمازون اقدام به گشایش بخش خدمات وب سایت خود نمود؟

۶۱- استفاده گننذگان ازخدمات آمازون

۶۲- اهمیت نوآوری برای کسب و کارها

۶۳- آمازون؛ اژدهای هفت‌سر

۶۴- دلیل راه‌اندازی کتاب‌فروشی آنلاین درآمازون

۶۵- هدف آمازون از فروش کتاب

۶۶- ارزش یک شرکت آنلاین از نظر (بیزوس) مدیر کمپانی آمازون

۶۷- مدیریت ذائقه مشتریان کتاب وکتابخوانی توسط آمازون

۶۸- تفاوت بین مدل های کسب و کار علی بابا و آمازون

۶۹- مدل کسب و کار آمازون (مقایسه ای)

۷۰- مدل کسب و کار علی بابا

۷۱- نمونه واقعی از ایمیل مارکتینگ موفق آمازون

۷۲- چطور آمازون دنیا را اداره خواهد کرد؟

۷۳- سرویس دهی به مشتریان از زبان مدیر عامل کسب و کار اینترنتی آمازون

۷۴- آمازون با ورود به حوزه بانکداری چگونه عمل خواهد کرد؟

۷۵- ورود آمازون به حوزه بانکداری با چه استراتژی خواهد بود؟

۷۶- بانکداری آمازون چطور پیش خواهد رفت؟

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 113
يکشنبه 28 دی 1399 زمان : 23:22

کتاب تجزیه و تحلیل محیط کلان کسب و کار در شرکت سامسونگ

راز حکمرانی برند مشهور سامسونگ در بازارهای جهانی

تجزیه و تحلیل محیط کلان | محیط کلان کسب و کار | محیط کلان در بازاریابی | عوامل محیط کلان | محیط کلان در شرکت سامسونگ | تجزیه و تحلیل محیط کلان سامسونگ

دید کلی؛

فایل کتاب تجزیه و تحلیل محیط کلان کسب و کار در شرکت سامسونگ – راز حکمرانی برند مشهور سامسونگ در بازارهای جهانی، در قالب 171 صفحه pdf به صورت جامع و کامل آماده شده است.

فهرست مطالب تجزیه و تحلیل محیط کلان در شرکت سامسونگ

تحلیل رقبا

(مانیتورینگ) اهمیت پایش تبلیغات وتحلیل رقبا درتدوین استراتژی

سامسونگ/معرفی برندوبررسی محصولات وبررسی نقاط قوت و ضعف

اهمیت تحلیل رفتاررقبا درتدوین استراتژیی کسب وکار

ارائه ارز دیجیتال توسط شرکت سامسونگ

با۷ارزدیجیتال می توانیدمحصولات سامسونگ را خریداری کنید

تحلیل وضعیت محصولات سامسونگ و ال جی ربازارهای داخل کشورکره

تجزیه وتحلیل pestelبرای شرکت سامسونگ

تجزیه وتحلیل نیروهای پنج گانه پورتربرای سامسونگ

ترفندجالب شرکت سامسونگ درجهت کمک به محیط زیست

بازاریابی شرکت سامسونگ

بهره وری منابع،حفاظت،استفاده طولانی تر واستفاده مجدد

تجزیه وتحلیل swotشرکت اپل درسال۲۰۱۵

چطورایده های خوب به گسب وکارهابزرگ و برندهای شناخته شده تبدیل می شوند

تحلیل استراتژی جدید سامسونگ درحوزه بازارگوشی های میان رده/خیزبلندبرای موفقیت

تحلیل کمپین تبلیغاتی (بهترین باشیم برای سامسونگ)

کمپین محیط زیست سامسونگ ادامه دارد

برنامه تبلیغاتی آنلاین سامسونگ برای معرفی وب سایت جدیدسامسونگ موبایل درایران

داستان برنددو/سامسونگ

معرفی راهکار magicINFO Analytics سامسونگ ابزاری پیشرفته برای بازاریابی هدفمند

تداوم صدرنشینیسامسونگ درگوشی های هوشمند،هوواوی واپل درگروه ها دوم وسوم

تحلیل استراتژی برند

ساخت ps5 با همکاری سامسونگ

سامسونگ « گلکسیA» را در چین می سازد

همکاری اپل وسامسونگ

بررسی ویژگیهای مک بوک پروجدیدولپ تاپ های سامسونگ/رقابت،تکنولوژی،سرعت

حفظ جایگاه سامسونگ درلیست برترین برندهای جهان

شرایط کاردرکارخانه های سامسونگ،کسب وکارمرگ

محصول پوشیدنی سامسونگ

سامسونگ پایگاه اطلاعاتی ژی لیز را خریداری کرد

جذب ۱۱شرکت FCP درکنسرسیوم LTE و مشارکت سامسونگ

منابع و مآخذ

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 111
يکشنبه 28 دی 1399 زمان : 23:05

مدیریت منابع انسانی شرکت سونی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری و یادگیری سازمانی در شرکت سونی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی | تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی | مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان

دید کلی؛

فایل مدیریت منابع انسانی شرکت سونی – مدیریت استراتژیک منابع انسانی با رویکرد افزایش بهره وری و یادگیری سازمانی در شرکت سونی ، در قالب 53 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

توضیحات مدیریت منابع انسانی شرکت سونی

رویکردهای نوین در مدیریت استراتژیک منابع انسانی

مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است

چکیده مدیریت استراتژیک منابع انسانی، عبارتست از: مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک سازمان برای بهبود عملکرد آن و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد. هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه است. از هر سیستم مدیریت منابع انسانی انتظار می رود که در عین توجه به منافع سازمان، منافع کارکنان را نیز در فرآیند تصمیم گیریهای استراتژیک ملحوظ دارد.

اقدامات پراکنده سازمانها در زمینه مدیریت و توسعه منابع انسانی، می تواند به طور منظم در راستای استراتژیهای سازمان برنامه‌ریزی شود. مدیریت استراتژیک منابع انسانی با معنای وسیع خود در دنیای امروزی می کوشد که آموزش و توسعه کارکنان، بهبود سازمانی و مسیر پیشرفت شغلی را در هم آمیزد تا افراد، گروهها و سازمانها به شیوه ای اثر بخش رشد کنند.

مقدمه با توجه به رقابت شدید و تنگاتنگ در دنیای امروزی، می توان بیان داشت که نیروی انسانی مهمترین مزیت رقابتی برای هر شرکت محسوب می شود، بنابراین مدیران بایستی آگاه باشند که چگونه با این عامل استراتژیک برخورد کنند و استفاده هر چه موثرتر از این مزیت رقابتی را بیاموزند. در این صورت سازمان یک قدرت و نیروی رقابتی قوی کسب خواهدکرد. مدیریت استراتژیک منابع انسانی رویکردی است کلی و فراگیر برای مدیریت امور کارکنان و هماهنگ کردن استراتژیهای منابع انسانی با استراتژی تجاری شرکت.

مدیریت استراتژیک منابع انسانی به مسایل بلند مدت و مرتبط با محیط داخلی و خارجی سازمان مربوط می شود و خروجی آن سیاستهایی برای حوزه های منابع انسانی است (آرمسترانگ، ۱۳۸۱). “تلفیق اندیشه مدیریت استراتژیک با مدیریت منابع انسانی، باعث می شود که به منابع انسانی به عنوان منابع استراتژیک نگریسته شود و بنابراین ضرورت برخوردی فراتر از سایر عوامل تولید را الزامی می سازد و دخالت دادن تصمیمات مربوط به امور انسانی را در شکل گیری استراتژیهای عمده سازمان، اجتناب ناپذیر می سازد. در ابتدای مقاله واژه استراتژی را به اختصار شرح داده، معرفی می کنیم ” (میرسپاسی، ۱۳۸۱).

استراتژی

واژه استراتژی از لغت یونانی استراتژیا گرفته شده است که در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد به کار می رفته و به هنر و علم هدایت نیروهای نظامی گفته می شده است. در تعریف استراتژی آمده است : استراتژی عبارت است از طرحها و برنامه‌های مدیریت برای کسب نتایج منطبق با رسالت و هدفهای سازمان در جای دیگر آمده است: استراتژی طرحی است جامع، واحد و کامل که برای رسیدن به هدف از برتریهای ویژه موسسه برای رویارویی با تغییرات عمده محیطی استفاده می کند.

بروس هندرسون صاحبنظر برجسته و موسس گروه مشاوران بوستون، استراتژی را این گونه تعریف می‌کند: ایجاد یک مزیت منحصر به فرد برای تمایز سازمان از رقبا. و اساس کار را مدیریت این تمایز می‌داند(گروه مترجمان توسعه مدیریت، آبان ۱۳۸۲).

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

تعریفهای متعددی برای مدیرت استراتژیک منابع انسانی بیان شده است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌شود‌:

1- مدیریت استراتژیک منابع انسانی عبارتست از : مرتبط ساختن مدیریت منابع انسانی با هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت استراتژیک برای بهبود عملکرد سازمان و ایجاد فرهنگ سازمانی که بتوان انعطاف پذیری و خلاقیت را تقویت کرد (Truss et,al,1994).

2- مدیریت استراتژیک منابع انسانی عبارتست از : استفاده از منابع انسانی به صورتی برنامه ریزی شده و انجام کارهایی با هدف قادر ساختن سازمان برای تامین هدفهای مورد نظر(۱۹۹۲ ,Wright).

3- مدیریت استراتژیک منابع انسانی عبارتست از : دور اندیشی فراگیر، نوآور و تحول گرایی سازمان یافته در تامین منابع انسانی سازمان، پرورش و بهسازی آن، تامین کیفیت زندگی کاری برای آن و بالاخره به‌کارگیری بجا و موثر این منبع استراتژیک با شناخت و اعمال جنبه های تاثیر پذیری و تاثیر گذاری محیط درون سازمانی و برون سازمانی در راستای تبیین استراتژیها، به منظور تحقق رسالت و هدفهای سازمان(میرسپاسی، ۱۳۸۱).

ویژگیهای فرایند برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی

اعمال مدیرت منابع انسانی در چارچوب تعریفهای یادشده، که نگرش سیستمی، اقتضایی و استراتژیک درآن ملحوظ شده است، ایجاب می کند که وظایف و اقدامها در چارچوب فرایندهای معقول و منظم چنان با یکدیگر در آمیزند که منافع کارکنان با منافع سازمان و منافع جامعه فصل مشترک بیشتری پیدا کند. بنابراین تدابیر استراتژیک در سیستم مدیریت منابع انسانی باید در جهت افزایش فصل مشترک این سه دسته منافع اعمال شود.

عناصر یا اجزای اصلی سیستم مدیریت منابع انسانی را با نگرشی استراتژیک در پنج عنصر زیر می توان خلاصه کرد: (میرسپاسی، ۱۳۸۱)

1- هدفها یا خروجی مدیریت استراتژیک منابع انسانی

هدفهای سیستم مدیریت منابع انسانی متاثر از هدفهای استراتژیک هر موسسه بوده، متناسب با این هدفها تامین منابع انسانی نخستین انتظار سازمان از این سیستم است که در واقع این اقدام به طورعمده در جهت تامین منافع سازمان صورت می گیرد. افرادی که در سازمانها استخدام می شوند نیز به طور عمده در جهت تحقق هدفها و تامین منافع شخصی خود مبادرت به کاریابی و انتخاب کار می کنند. بنابراین از هر سیستم مدیریت منابع انسانی انتظار می رود که در عین توجه به منافع سازمان، منافع کارکنان را نیز در فرایند تصمیم گیریهای استراتژیک ملحوظ دارند.

2- فرایندهای مدیریت منابع انسانی

از فرایند تعریفهای گوناگونی شده است. یکی از تعریفهای متداول از فرایند، عبارتست از : جریان قابل تشخیص از رویدادهای به هم وابسته در راه رسیدن به هدف. در این تعریف دو ویژگی مشخص وجود دارد : اول اینکه فرایند حاکی از حرکت و پویایی در طول زمان برای رسیدن به هدف است و دوم اینکه به فعل وانفعالات و تعامل بین رویدادها و اقدامات مرتبط به هم اشاره دارد.

فرایند عملیات و اقدامات در سیستم مدیریت منابع انسانی، در چهار زیر مجموعه به این گونه تقسیم بندی می‌شود:

  • 1- نظام جذب، تامین وتعدیل منابع انسانی؛
  • 2- نظام پرورش و آموزش و یا به تعبیر کلی بهسازی منابع انسانی؛
  • 3- نظام حفظ و نگهداری منابع انسانی؛
  • 4- نظام بکارگیری و استفاده موثر از منابع انسانی.

3- درون‌داد سیستم مدیریت منابع انسانی

انجام فعالیتهای چهار گانه در فرایند مدیریت استراتژیک منابع انسانی به منابع و اطلاعات کافی نیاز دارد که این منابع به طورعمده عبارتند از : منابع مالی، منابع انسانی، تکنولوژی ( سخت افزار و نرم افزار )، اطلاعات و ارزشها.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 122
پنجشنبه 25 دی 1399 زمان : 23:32

پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی ppt

صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا

استراتژی بازاریابی ورزشی | مدیریت بازاریابی ورزشی | بازاریابی اماکن ورزشی | انواع بازاریابی ورزشی

دید کلی؛

فایل پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی ppt – صنعت مدرن در نگاه استراتژیک مدیران فردا، در قالب 89 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل با فرمت PPT آماده شده است.

توضیحات پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی ppt

بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی یک زیرشاخه از بازاریابی است که هم به ترویج و ترفیع تیم‌ها و رویدادهای ورزشی می‌پردازد و هم به ترفیع و بازاریابی محصولات از طریق ورزش.

در عصر حاضر، ورزش به عنوان یک بخش اقتصادی، چه از بعـد عملـی و چـه تماشـایی، در تولید و مصرف کالاها و خدمات ورزشی و توسعه اقتصادی جوامع مختلف نقش اساسـی دارد و هم اکنون یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود .

بازاریابی ورزشی یکی از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتـصادی ملـی و یکـی از درآمـدزاترین ،صنایع در قرن ۲۱ به شمار میرود

شایان ذکر است که بازاریابی ورزشی منحصر به فرد است، زیـرا مـشتریان آن مثـل مـشتریان سایر فرآوردهها نیستند. پدیدآورنـدگان رویـدادهای ورزشـی بـه دلیـل ماهیـت آزاد فعالیتهـا، ناپایداری رویدادها و نااطمینانی نتایج نمیتوانند ابعاد آن را پـیشبینـی کننـد.

تاریخچه بازاریابی ورزشی

ضرورت جهانی شدن ورزش که از دهه ۱۹۸۰ آغاز شد، موجب تغیر نقش ورزش درجامعه شد و فرصتهای درآمدزایی بسیاری را برای افراد، مؤسسات و رسانه های مختلف ایجـاد، کرد.

تبلیغ یک کالا یا یک خدمت در عرصه اقتصاد به ویژه در بازاریابی و فروش به عنوان روشـی برای نشان دادن مشخصات کالا یا خدمتی معین است، به گونـهای کـه در سـایه آن اطلاعـات مشتری برای خرید یا به دسـت آوردن آن بیـشتر از قبـل باشـد .

وقتـی از تبلیغـات صـحبت می شود، مواردی چون تلویزیون و رسانه های گروهی، مطبوعات، حامیان مالی، فـروش بلـیط، مجوزها، چاپ تمبر و یادبودها و حتی ضرب سکه و فروش یادگاریهای مسابقات، تجهیزات و لباسهای ورزشی مطرح می شود.

هر چند صنعت ورزش دارای بخشهای متعددی است، اما عامل مـشترک همـه ایـن بخـشها تولید [محصول یکتای ورزشی] است که در خدمت شرکت کنندگان، تماشـاگران، مؤسـسات و سایر کاربران قرار میگیرد .

رویدادها، اطلاعات، آموزش، کالاها و خدمات ورزشی بـه عنـوان چهار دسته مختلف محصولات ورزشی می توانند بر تولید ناخالص داخلی و ارزش افزوده هـر کشور تأثیر بسزایی داشته باشند.

حوزه های بازاریابی ورزشی

بازاریابی ورزشی سبک خاصی از بازاریابی است که به دو حوزه اصلی تقسیم می شود:

حوزه اول، فروش و درآمدزایی برای ورزش است؛ که فروش محصولات ورزشی، ابزار و نرم افزارهای ورزشی و جذب اسپانسر و درآمدزایی برای تیم ها و فدراسیون ها در این دسته قرار می گیرد.

حوزه دیگر، فروش و بازاریابی از طریق ورزش است؛ که شامل فعالیتهای اسپانسرشیپ و تبلیغاتی شرکت ها و برندها می شود که می تواند بازاریابی ورزشی را در کنار استراتژی های دیگر و در مواردی تنهاترین استراتژی بازاریابی آن مجموعه قرار دهد.

نتیجه‌ی برندینگِ خوب و کسب جایگاه مستحکم در بازار فقط معامله‌ای خوب نیست. به عبارت دیگر، بازاریابی ورزشی نشان‌دهنده‌ی رابطه‌‌ای مداوم بین برند ورزشی و مصرف‌کننده‌ی آن است.

پاورپوینت درباره بازاریابی ورزشی ppt

دانستن فلسفه بازاریابی فقط مختص مدیران بازاریابی و بخش‌های بازاریابی سازمان‌های ورزشی نیست. در فلسفه‌ی بازاریابی، خواسته‌ها و نیازهای مشتری، قلب هر تصمیم را می‌سازد. البته باید این نکته را اضافه کنیم که نیازهای مشتری باید مکمل اهداف سازمان باشند. در دنیای تجارت، هدف اصلی، کسب سود بیشتر است اما در سازمان‌های ورزشی معمولا هدف برنده شدن و یا ایجاد علاقه به ورزش یا آن واحد ورزشی است.

فلسفه‌ی بازاریابی ایجاد وضعیت برد-برد برای سازمان و مشتریان سازمان است، اما شکی نیست که اگر نیازهای مشتریان برطرف نشود، هیچ بردی در کار نخواهد بود.

در سطح دوم، بازاریابی ورزشی را به عنوان یک پروسه و فرایند در نظر می‌‌ گیرند، چرا که شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و مراحل است. به عنوان مثال، بازاریابی ورزشی شامل مراحل تحقیق، تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی، توسعه، پیاده‌سازی و ارزیابی است.

در سطح سوم، می‌توان بازاریابی ورزشی را مجموعه‌ای از اصول دانست، زیرا شامل ایده‌ها و مفاهیم متعدد است و برای کسانی که با بازاریابی ورزشی سروکار دارند به عنوان یک راهنما ویژه عمل می‌کند.

سطح چهارم :اصول بازاریابی ورزشی می‌توانند با کمک ابزارهای خاص اجرا شوند. ابزارهای تحلیلی و فعالیت‌های خاص که روزانه انجام می‌شوند جزو این ابزارها به حساب می‌آیند.

بازاریابی ورزشی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بازاریابی ورزشی، استفاده از مفاهیم بازاریابی برای ارائه‌ی محصولات و خدمات ورزشی است. این روش را برای بازاریابی محصولات غیرورزشی، از طریق مفاهیم و رویدادهای مرتبط با ورزش هم به‌ کار می‌برند.

در بازاریابی ورزشی دو مفهوم اساسی داریم، مفهوم اول، استفاده از روش‌های بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات ورزشی، و مفهوم دوم، بازاریابی محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است. مثل سایر روش‌های بازاریابی، بازاریابی ورزشی هم به دنبال تشخیص و برآورده کردن نیازها و خواسته‌ها‌ی مصرف‌کننده است و برای رسیدن به این هدف، خدمات و محصولات مرتبط با ورزش به مصرف‌کننده ارائه می‌شود. با این روش، برخلاف بازاریابی معمولی می‌توان مشتری را به استفاده از محصولات و خدمات غیر ورزشی هم تشویق کرد.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 157
پنجشنبه 25 دی 1399 زمان : 23:20

پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات در بازاریابی دنیای مدرن

برای مدیرانی که در جستجوی مشتریان وفادار هستند

استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی | استراتژی تبلیغات اینترنتی | استراتژی تبلیغات در بازاریابی | استراتژی تبلیغات تلویزیونی | استراتژی تبلیغات کسب و کار

دید کلی؛

فایل پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات در بازاریابی دنیای مدرن برای مدیرانی که در جستجوی مشتریان وفادار هستند، در قالب 63 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

در این نوشتار علاوه بر موارد ارائه شده، از نظرات و موارد ترجمه شده اندیشمندان خارجی نیز استفاده شده است؛ زیرا که همگان براین امر اذعان داریم تبلیغات در رسانه‌ها سوختی است که تجارت جهانی را هدایت می‌کند.

توضیحات پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات

تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای کسب‌وکار تبدیل شده‌اند . اگر شما یک محصول خوب و یا یک سرویس مفید برای ارائه دارید , باید هنر فروش آن را مدیریت کنید . در حالی که برخی از سازمان‌ها ممکن است به روش‌های سنتی تبلیغات پایبند باشند , اغلب بازیکنان پیشرو به روش‌های تبلیغاتی جدید و مدرن متوسل می‌شوند . یک مکتب جدید تبلیغ کنندگان وجود دارد که ایده‌هایی را تجربه می‌کنند که واقعا مدرن و نوآورانه هستند ! آگهی‌های روزنامه‌ها و مسافران رنگی به این زودی از راه می‌رسند !

انواع مختلفی از تکنیک‌های تبلیغاتی وجود دارد که برای ترویج محصولات و خدمات در دسترس هستند . با این حال , برخی از جدیدترین و داغ‌ترین روند تبلیغاتی هستند که محبوبیت کسب می‌کنند . مردم در حال حاضر به دنبال انواع جدیدی از درخواست‌های تبلیغاتی هستند که می‌توانند هدف قرار بگیرند.

بسیاری از روش‌های جدید تبلیغاتی در نتیجه ظهور اینترنت هستند , در حالی که برخی از این گرایش‌ها تنها ایده‌های جدیدی هستند که رسانه تبلیغاتی دنیوی را به روش‌های هوشمندانه و هوشمندانه تبدیل کرده‌اند ! تبلیغات اینترنتی یک مفهوم گسترده است و شامل چندین نوع فرعی است که بسیاری از آن‌ها به تازگی معرفی شده‌اند . تبلیغات ایمیل یکی از گرایش‌ها قبلی است , در حالی که موارد جدید شامل تبلیغات , تبلیغات پیکسل , تبلیغات بلاگ , ….

تحول در کسب و کار با تبلیغات اینترنتی کارآمد

تبلیغات اینترنتی internet advertising و یا تبلیغات آنلاین online advertising این روزها یکی از پرکاربرد ترین متدها در بازاریابی و فروش محصولات است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس تبلیغات نوین، در دنیای پر رقابت امروزی تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین وسیله‌ای بسیار کارآمد برای معرفی کالاها و خدمات به مشتریان است. در واقع تبلیغات، پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده بوده و آن‌ها را به‌هم نزدیک‌تر می‌کند. استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی موجب ترغیب مردم به خریداری محصولات و استفاده از خدمات مورد نظر می‌شود.

هم‌اکنون تبلیغات اینترنتی نقش بسیار مهمی در افزایش درآمد شرکت‌های کوچک و بزرگ ایفا می‌کند و دقیقا به همین دلیل است که آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ دنیا همچون گوگل، سالیانه میلیاردها دلار از راه تبلیغات برای شرکت‌ها کسب درآمد می‌کنند.

بر طبق آماری که سازمان فناوری اطلاعات کشورمان در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده بود تعداد تلفن‌های هوشمند مورد کاربرد در سال ۹۳ ، ۲۰ میلیون دستگاه بود و پیش‌بینی شده بود که این عدد در سال ۹۴ به ۴۰ میلیون دستگاه برسد که تمامی این اطلاعات می‌تواند یک مشخصه بارز داشته باشد؛ کاهش توجه از محیط اطراف و هجوم تمرکز به سمت ابزارهای کوچک هوشمند همچون موبایل و تبلت و بسیار واضح است که هم‌اکنون این آمار در سال ۱۳۹۷ بسیار بیشتر از آن رقم پیش‌بینی شده است.

این آمار یعنی فضایی بسیار عالی برای بازاریابی و معرفی و فروش محصولات و خدمات و مشتریانی همیشه در دسترس برای مدیران و صاحبان کسب و کار و شرکت‌ها که به‌دنبال یافتن مشتریان تازه برای محصولات و خدمات خود هستند.

امروز اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم، در و دیوار شهر پر شده از انواع تبلیغات و به عبارتی این فضا اشباع شده و از طرفی در مقایسه با روش‌های نوین تبلیغاتی کارایی لازم را هم همچون گذشته ندارد و همچنین هزینه تبلیغات بر روش‌های سنتی نیز بسیار بالاست و این میزان هزینه در توان اکثر کسب و کارهای نوپا نیست.

کافیست فقط برای اینکه خیالتان راحت شود با یک آژانس تبلیغات محیطی تماس بگیرید تا ببنید تعرفه تبلیغات در اتوبان‌ها و یا فروشگاه‌ها و یا در سطح شهر چقدر نجومی است. در حال حاضر تعرفه تبلیغ اینترنتی بسیار ارزان است و با توجه به کارآرایی بالای این نوع از تبلیغات انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد افزایش قیمت در این نوع از تبلیغات باشیم.

روش‌های نوین تبلیغاتی در مقایسه با روش‌های سنتی مزایای بسیاری دارد، یکی از این روش‌ها که این روزها طرفداران بی‌شماری پیدا کرده پوش نوتیفیکیشن است، این یکی از روش‌های بسیار کارآمد در تبلیغات آنلاین است که نسبت به برخی از روش‌های قدیمی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ، عمر کوتاهی دارد و جدیدتر است.

کلمه نوتیفیکیشن (Notification) در فارسی به معنای اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاهسازی به کار می‌رود.

فروش محصولات و معرفی خدمات و همچنین عضویت در کانال های شبکه های اجتماعی در این روش، متدی جدید و انحصاری ویژه برنامه‌نویسان اندروید بوده و تنها این افراد قادر به ارسال این نوع از تبلیغات هستند.

در نمونه عضویت در کانال و یا فروش محصولات و خدمات بعد از ارسال این نوع تبلیغ مخاطب در صورتی که دیتا و یا وایفای خود را روشن نگاه داشته باشد و یا از زمان ارسال تا یک تایم مشخص وایفایش را روشن کند این تبلیغ را مشاهده خواهد کرد.

و در صورت تمایل روی تبلیغ کلیک کرد و وارد کانال خواهد شد و در تبلیغات فروش محصولات و یا خدمات در صورت تمایل و پس از کلیک مخاطب روی تبلیغ صفحه شماره‌گیر و یا صفحه پیامک و یا حتی صفحه فرود وب‌سایت به‌صورت اتوماتیک برای برقراری ارتباط کاربر با شما برای مخاطب باز خواهد شد. در ارسال این نوع تبلیغ اینترنتی می‌توان از تصویر (بنر) و متن تبلیغاتی نیز استفاده کرد.

توضیحات بیشتر و دانلود

بازدید : 118
چهارشنبه 24 دی 1399 زمان : 23:44

پاورپوینت بیگ دیتا | کاربرد بیگ دیتا در کسب و کار | استفاده از کلان داده ها | نقش کلان داده در کسب و کار | رمز موفقیت مدیران خط مقدم

دید کلی؛

فایل پاورپوینت بیگ دیتا و کاربرد استفاده از کلان داده و نقش آن در کسب و کار (رمز موفقیت مدیران خط مقدم)، در قالب 155 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل با فرمت PPT آماده شده است.

توضیحات پاورپوینت بیگ دیتا و استفاده از کلان داده

بیگ دیتا چیست؟

همانطور که از این نام یا بهتر است بگوئیم اصطلاح مشخص است، مبحث بیگ دیتا به حجم عظیمی از دیتا (اطلاعات) اطلاق می‌‌شود که در زمانی کوتاه و با سرعت و دقت بالایی تجزیه و تحلیل می‌‌شود. این اطلاعات می‌‌تواند ساختاریافته (اطلاعات منظم و دسته‌‌بندی شده) یا غیرساختاریافته (اطلاعات حجمی نامنظم و تصادفی) باشد. اما برخلاف چیزی که به نظر می‌‌رسد، این حجم اطلاعات نیست که اهمیت و اولویت دارد؛ بلکه نوع استفاده و بهره‌‌برداری از یک بخش یا تمام این اطلاعات توسط سازمان‌‌ها و تجارت‌‌ها است که مهم می‌‌باشد. بیگ دیتا در حقیقت عنوان و سیستمی جامع برای کسب‌‌وکارها به ویژه کسب‌‌وکارهای بزرگ است تا بتوانند از طریق اطلاعات حجیم به دست آمده از این سیستم، برای آینده کاری خود تصمیمات بهتری بگیرند.

مبحث بیگ دیتا در اوایل قرن بیست و یکم تأثیر شگفت انگیز خود را روی تجارت‌‌های مدرن امروزی شروع کرد. درست با پیشرفت صنعت‌‌ها و تکنولوژی‌‌ها، جای خالی یک سیستم کارآمد که بتواند اطلاعات زیاد را در زمان کم به مرحله پردازش و تحلیل برساند به شدت محسوس بود. به همین خاطر کمپانی‌‌های بزرگ دست به استفاده از راهکارهای جدید زدند و کم کم سیستم یکپارچه Big Data به مرحله بهره‌‌برداری رسید.

البته باید اذعان داشت که این سیستم یک سیستم یکسان و مشابه در تمامی تجارت‌‌ها نیست و صرفاً عنوان و پایه و اساس آن به یک شکل است. این یعنی شاید یک کمپانی از روشی انحصاری برای این مورد استفاده کند که دیگر تجارت‌‌ها آن را در اختیار ندارند.

ویژگی‌‌ها و تعاریف مربوط به مبحث بیگ دیتا

مبحث بیگ دیتا به صورت تعریفی به شکل ۳V یا سه حرف V که حرف ابتدایی چهار ویژگی اصلی این موضوع شناخته می‌‌شوند معرفی شده است که در ادامه آن‌‌ها را بازگو خواهیم کرد:

حجم یا Volume: اولین ویژگی بیگ دیتا حجم و مقدار آن است که با کلمه Volume شناخته میشود. سازمانها و نهادهای گوناگون با جمعآوری اطلاعات از منابع متنوع و متفاوت اقدام به ایجاد یک پایگاه داده میکنند. این اطلاعات میتواند شامل مواردی مثل اطلاعات مربوط به حجم معاملات و تبادلات تجاری، اطلاعات دریافت شده از شبکههای اجتماعی یا اطلاعات ماشینی و طبقهبندی شده دیگر باشد.

این حجم زیاد از اطلاعات یکی از چالشهای کسبوکارهای قدیمی بود چون نمیدانستند چطور و در چه جایی اقدام به جمعآوری و ذخیرهسازی این اطلاعات کنند؛ اما به یمن ابداع روشهای جدید و بهرهگیری از تکنولوژیهای هوشمند، این مشکل برطرف شده است.

سرعت یا Velocity: دومین ویژگی مهم بیگ دیتا بحث سرعت فرآیندهای آن است. مبادلات اطلاعات باید با سرعت بسیار بالایی انجام شود و این نکته بسیار حائز اهمیت است. فرآیند بیگ دیتا این مسئله را به خوبی هندل میکند و با کمترین ضریب اشتباه (تقریباً نزدیک به صفر) اطلاعات با سرعت بسیار بالایی پردازش و تحلیل میشوند. برخی از تکنولوژیهای به کار رفته برای این مورد تگهای RFID ، سنسورهای ارزیابی و سیستمهای اندازهگیری هوشمند هستند که در زمانی خیلی سریع اطلاعات را دریافت، پردازش و نتیجه آن را اعلام میکنند.

تنوع یا Variety: فرمت و نوع اطلاعات با یکدیگر تفاوت دارند. این اطلاعات میتوانند به صورت متنی، تصویری، صوتی یا حتی کدهای صفر و یک باشند! این تنوع باعث شده تا دستهبندیهای متعددی برای جمعآوری و ذخیرهسازی اطلاعات در نظر گرفته شود.

پیچیدگی یا Complexity: ویژگی آخر به موضوع پیچیدگی بیگ دیتا مربوط میشود. از جایی که اطلاعات از منابع متعدد و گوناگونی به دست میآیند، فرآیند مرتبطسازی، تطابق و هماهنگسازی آنها با یکدیگر پیچیده میشود. این مسئله باعث شده تا خیلی از سازمانها با مشکلات زیادی روبهرو شوند. برای جلوگیری از این مسئله باید سیستمهای جامع و یکپارچهای ترتیب داد که مانع ایجاد این مسائل شود. به همین خاطر است که کمپانیهای موفق از دستهبندیهای مرتب و کاربردی برای کنترل اطلاعات استفاده میکنند.

چرا بیگ دیتا مهم است؟

کلاندادهها به این دلیل که صرفاً حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار دارند اهمیت چندانی ندارند؛ بلکه همانطور که گفتیم، این استفاده و نحوه بهرهبرداری شما از این اطلاعات است که اهمیت دارد. اما به طور کل میتوان گفت که به خاطر اینکه بیگ دیتا منابع مناسبی از اطلاعات زیاد در زمینههای مختلف است، شما میتوانید از بین این منابع اقدام به جمعآوری اطلاعات مهم و حیاتی کنید. اطلاعاتی که هزاران کمپانی و شرکت تجاری از آنها برای اهداف خودشان استفاده میکنند.

شما با بررسی، تحقیق و مقایسه این اطلاعات در وهله اول میتوانید اطلاعات فعلی خود را با آخرین اطلاعات روز دنیا بهروز کنید تا از ترندها و تکنیکهای بازاریابی جدید عقب نمانید. در مرحله دوم، میتوانید با بررسی دقیق و آنالیز این اطلاعات راه و روشهای بسیار کاربردی برای خودتان دست و پا کنید. این روشها میتوانند به کاهش هزینهها، کاهش صرف زمان و توسعه و گسترش کاربردی فعالیتهای اقتصادی و تجاری شما منجر شوند.

نتایج نشان دادهاند که کمپانیهایی که از بیگ دیتا برای پیشرفت تجارت خود استفاده کردهاند نه تنها هزینههای خود را از این طریق کاهش دادهاند، بلکه با کمک این اطلاعات محصولات و سرویسهای به مراتب بهینهتری تولید کرده و به دنبال آن فروش خود را چندین برابر افزایش دادهاند.

بیگ دیتا به شما کمک میکند تا با اطلاعات مفیدی که به دست میآورید تصمیمات هوشمندانه بگیرید. همچنین اگر بتوانید به طور مناسب و اصولی از این اطلاعات استفاده کرده و به صورت سیستماتیک آنها را آنالیز کنید، میتوانید نقاط ضعف و دلایل شکستهای خود را نیز خیلی سریعتر پیدا کنید و با همین اطلاعات این مشکلات را برطرف کنید.

شما با کمک Big Data میتوانید شناخت خیلی خوبی از مشتریان و مصرفکنندگان نیز به دست بیاورید. این شناخت یکی از چند نکته اساسی برای کسب موفقیتهای چشمگیر در حوزه بازاریابی B2C است.

چه سازمانهایی از بیگ دیتا استفاده میکنند؟

با اینکه کلاندادهها برای هر صنعت و کسبوکاری قابل استفاده هستند، اما بعضی از سازمانها به نوعی وابسته به این سیستم هستند. جالب است بدانید اغلب تجارتهای بزرگ صرفاً یک دپارتمان مجزا برای همین منظور ایجاد میکنند. در ادامه مهمترین سازمانهایی که برای بقاء کاری به بیگ دیتا نیاز دارند را معرفی خواهیم کرد.

سیستمهای بانکداری

بانکها و مؤسسات مالی یکی از مهمترین استفادهکنندگان از کلاندادهها هستند. در دنیای مدرن ما در هر ثانیه مقدار غیرقابل شمارشی اطلاعات از منابع بسیار زیادی در حال رد و بدل میباشد. بانکها یکی از مؤسساتی هستند که همیشه در این اطلاعات هنگفت سهم زیادی دارند. به همین خاطر آنها همواره به دنبال راهی برای مدیریت این حجم عظیم از اطلاعات میباشند.

توضیحات بیشتر و دانلود

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 109
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 594
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 115
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 906
  • بازدید ماه : 6447
  • بازدید سال : 61330
  • بازدید کلی : 192008
  • کدهای اختصاصی