X
تبليغات

تصویر ثابت

Your Page Title
X
تبليغات

تصویر ثابت

کسب و کار
loading...
YourAds Here YourAds Here

الوند فایلمس

سیستم همکاری در فروش فایلمس

بازدید : 96
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:08

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

با رویکرد سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه و پیشرفت در بازار پیچیده امروز

دید کلی؛

فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی با رویکرد سرمایه گذاری در توسعه بازار در قالب 68 اسلاید پاورپوینت به صورت پی دی اف و جامع آماده شده است

بخشی از متن پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

تاریخچه و معرفی شرکت هواوی

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند و گوشی موبایل هواوی برای ایرانیان از دیگر زمینه‌های فعالیت مجموعه هواوی پر رنگ تر است. بنابر مطالب منتشر شده در ویکی پدیا (اکونومیست)، هواوی الان بزرگترین شرکت ارایه دهنده سرویس‌های ارتباطی در جهان است. هواوی در سال ۱۹۸۷ توسط رن ژنگفی پایه گذاری شد و به عنوان تولید کننده تجهیزات مخابراتی کار خود را شروع کرد. مجموعه هواوی امروزه بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر کارمند دارد.

آمار جالب توجه اینجاست که حدود نیمی از این افراد در بخش‌های مختلف تحقیق و توسعه شرکت مشغول‌اند. بخش تحقیق و توسعه هواوی در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه فعال است. معنی کلمه هواوی در زبان چینی به عبارت “دستاورد چینی” قابل تعبیر است. کمپانی هواوی خود ترجیح می‌دهد برند هواوی با تلفظ “wah-way” – “وا وی” خوانده شود.

دو سری معروف از محصولات گوشی هواوی وجود دارند، سری اسند و سری هانر. اسند به معنای اوج گرفتن و هانر به معنای افتخار است. نامگذاری سری اسند، پر بیراه نیست و می‌توان ادعا نمود هواوی در دنیای تبلت و گوشی موبایل با سری اسند مطرح شد و به اوج خود رسید. شرکت هواوی تمرکز زیادی بر صرفه جویی در روند تولید و افزایش بهره وری دارد. به طوریکه با توجه به قیمت تمام شده گوشی هواوی در بازار جهانی، می‌توان گفت هواوی کاملا به این هدف دست یافته است.

با سیاست بهره وری و کاهش هزینه تولید، قیمت گوشی هواوی همواره در حد پایین‌تری نسبت به گوشی سامسونگ و گوشی سونی و دیگر سازندگان تلفن همراه بوده است. در کنار منصفانه بودن قیمت گوشی و تبلت هواوی، تجربه چندین ساله نشان داده است که از لحاظ کارایی و کیفیت، محصولات هواوی با بیشتر برندهای مشابه قابل رقابت هستند. هرچند که گوشی هواوی به گوشی قابل قبول معروف است.

در سال ۲۰۰۶ مجموع فروش جهانی هواوی به حدود ۱۱ میلیارد دلار آمریکا رسید. این رقم در سال ۲۰۰۹ به ۲۰ میلیارد دلار رسید. سود حاصله شرکت هواوی در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۵ میلیارد دلار آمریکا بوده است. هواوی امروزه با شرکت‌هایی مانند وودافون، تی موبایل و موتورولا قراردادهای همکاری نزدیکی دارد.

هواوی علاوه بر گوشی موبایل و تبلت، در زمینه مودم‌های همراه و گجت‌های پوشیدنی نیز فعالیت‌هایی داشته است.

امروزه اکثر محصولات تولیدی هواوی از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. گوشی‌های هواوی میزان بالایی از بازار جهانی را تصرف کرده‌اند و با معرفی تبلت محبوب Huawei X1 ، هواوی توانست در بازار تبلت به اقبال مناسبی دست یابد.

داستان موفقیت هواوی؛ چالش‌ها و راهکارهای پیش رو

هواوی با این‌که نسبت به دیگر بزرگان صنعت تلفن همراه سابقه کمتری در بازار دارد اما توانسته در مدت نسبتاً کوتاهی جدی‌ترین رقیب سامسونگ و اپل باشد. اما موفقیت هواوی از کجا سرچشمه می‌گیرد و آیا این شرکت می‌تواند چالش‌های دشوار پیش‌ رو را از میان بردارد؟

صنعت گوشی‌های هوشمند حالا به یکی از سودآورترین صنایع دنیا تبدیل شده و به همین دلیل تقریباً هر شرکت بزرگی حداقل اندیشه حضور در این بازار را از سر خود گذرانده است. داستان موفقیت هواوی داستان جالبی است که کماکان هم ادامه دارد و در این مطلب نگاهی به آن خواهیم انداخت.

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

بازدید : 168
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:08

بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

کلید موفقیت در کشف سلیقه و جلب توجه مخاطبین جهانی

دید کلی؛

فایل بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ – بازاریابی ویدیویی کلید موفقیت در کشف سلیقه و جلب توجه مخاطبین جهانی است. این فایل در قالب 106 اسلاید پاورپوینت به صورت پی دی اف و جامع آماده شده است

سر فصل های اصلی فایل بازاریابی ویدئویی

در این فایل، درباره عناوین زیر بحث می شود:

– چرا باید روی ویدئومارکتینگ تمرکز کنیم؟

–چالش‌های ویدئومارکتینگ

– ۱۲ روش مختلف ویدئو مارکتینگ

–نحوه اجرای کمپین ویدئومارکتینگ

–چگونه یک ویدئو برای کسب و کار خود تولید کنیم؟

–پلتفرم‌های انتشار ویدئو

–تعیین اهداف و تحلیل نتایج کمپین

برندگان ویدیوهای اجتماعی: شرکت‌های رسانه‌ای برتر-

چند نمونه موفق از ویدئو مارکتینگ

بازاریابی قدرتمند و اثرگذار برند های جهانی

ویدیو برندینگ تیم فوتبال ایران توسط رادیو هرت انگلیس

ویدیو برندینگ یک سوپر برند فوتبال

انیمیشن مسی و رونالدو

تکنیک ویدیو مارکتینگ در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

ویدئو مارکتینگ خلاقانه شرکت رامک

ویدیو اینستاگرام و بازاریابی مدرن

تاثیر ویدئو مارکتینگ/ویدیو معدن طلای سئو است

داستان های موفقیت ویدیو مارکتینگ

نکات استراتژی ویدیو مارکتینگ

در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود، افراد را نشان دهید نه فقط محصولات

داستان‌های موفقیت آمیز نمونه‌های بازاریابی محتوا در جهان

دلایل موفقیت بزرگان بازاریابی محتوا

رویکرد برندهای معروف جهان در مواجهه با کووید-۱۹

رسالت اجتماعی یک برند آسیایی

ویدیو یک ابزار قدرتمند در بازاریابی است

مشتریان، تماشای ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی را دوست دارند

ویدیو مارکتینگ، کانالی برای لید جنریشن یا تولید مشتری است

برندهای بزرگ در عرصه بازاریابی از چه الگوهایی پیروی می کنند؟ / بازاریابی به وسعت جهان

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

بازدید : 201
جمعه 12 دی 1399 زمان : 0:09

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM

کلید طلایی ارتباط با مخاطبین در دستان مدیران آینده نگر

دید کلی؛

در این فایل پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری مطالب ارزشمند در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۵۳ اسلاید ویژه به صورت پی دی اف ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان را ارزشمند می دانند؛ قرار گیرد

سر فصل های اصلی پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

مفاهیم پایه ای در مدیریت ارتباط با مشتری

سیر تحولات بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

مشتری مداری و بازاریابی رابطه‌مند

انواع مدیریت ارتباط با مشتری و مقایسه ی آنها

پایگاه مشتریان، طبقه بندی و گروه بندی مشتریان

انواع مدل‌های مدیریت ارتباط با مشتری

شاخص‌های کلیدی عملکرد در مدیریت ارتباط با مشتری

رضایتمندی و وفاداری مشتریان و برنامه‌های مرتبط

ارزش مشتریان در طول دوره حیات آنها

جذب، درگیرسازی و حفظ مشتری

بررسی زنجیره ارزش مشتریان

بررسی مفاهیم و عناصر CRM

خدمت به مشتری

توضیحات بیشتر و دانلود


مطالب پیشنهادی:

پاورپوینت مقاله ایمیل مارکتینگ

پاورپوینت روش جنرال الکتریک در بازاریابی

پاورپوینت درباره بازاریابی به سبک شرکت فیلیپس

پاورپوینت مشاوره شغلی و حرفه ای

پاورپوینت در مورد مدیریت استعداد

پاورپوینت مرسدس بنز

پاورپوینت استراتژی بازاریابی به سبک هواوی

پاورپوینت بازاریابی ویدئویی در شرکت های بزرگ

پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی

کسب درآمد روزانه یک میلیون

منبع خارجی

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 384
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 115
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 696
  • بازدید ماه : 6237
  • بازدید سال : 61120
  • بازدید کلی : 191798
  • کدهای اختصاصی