پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات در بازاریابی دنیای مدرن
برای مدیرانی که در جستجوی مشتریان وفادار هستند
استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی | استراتژی تبلیغات اینترنتی | استراتژی تبلیغات در بازاریابی | استراتژی تبلیغات تلویزیونی | استراتژی تبلیغات کسب و کار
دید کلی؛
فایل پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات در بازاریابی دنیای مدرن برای مدیرانی که در جستجوی مشتریان وفادار هستند، در قالب 63 اسلاید پاورپوینت جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.
در این نوشتار علاوه بر موارد ارائه شده، از نظرات و موارد ترجمه شده اندیشمندان خارجی نیز استفاده شده است؛ زیرا که همگان براین امر اذعان داریم تبلیغات در رسانهها سوختی است که تجارت جهانی را هدایت میکند.
توضیحات پاورپوینت مقاله درباره استراتژی تبلیغات
تبلیغات و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای کسبوکار تبدیل شدهاند . اگر شما یک محصول خوب و یا یک سرویس مفید برای ارائه دارید , باید هنر فروش آن را مدیریت کنید . در حالی که برخی از سازمانها ممکن است به روشهای سنتی تبلیغات پایبند باشند , اغلب بازیکنان پیشرو به روشهای تبلیغاتی جدید و مدرن متوسل میشوند . یک مکتب جدید تبلیغ کنندگان وجود دارد که ایدههایی را تجربه میکنند که واقعا مدرن و نوآورانه هستند ! آگهیهای روزنامهها و مسافران رنگی به این زودی از راه میرسند !
انواع مختلفی از تکنیکهای تبلیغاتی وجود دارد که برای ترویج محصولات و خدمات در دسترس هستند . با این حال , برخی از جدیدترین و داغترین روند تبلیغاتی هستند که محبوبیت کسب میکنند . مردم در حال حاضر به دنبال انواع جدیدی از درخواستهای تبلیغاتی هستند که میتوانند هدف قرار بگیرند.
بسیاری از روشهای جدید تبلیغاتی در نتیجه ظهور اینترنت هستند , در حالی که برخی از این گرایشها تنها ایدههای جدیدی هستند که رسانه تبلیغاتی دنیوی را به روشهای هوشمندانه و هوشمندانه تبدیل کردهاند ! تبلیغات اینترنتی یک مفهوم گسترده است و شامل چندین نوع فرعی است که بسیاری از آنها به تازگی معرفی شدهاند . تبلیغات ایمیل یکی از گرایشها قبلی است , در حالی که موارد جدید شامل تبلیغات , تبلیغات پیکسل , تبلیغات بلاگ , ….
تحول در کسب و کار با تبلیغات اینترنتی کارآمد
تبلیغات اینترنتی internet advertising و یا تبلیغات آنلاین online advertising این روزها یکی از پرکاربرد ترین متدها در بازاریابی و فروش محصولات است.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آژانس تبلیغات نوین، در دنیای پر رقابت امروزی تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین وسیلهای بسیار کارآمد برای معرفی کالاها و خدمات به مشتریان است. در واقع تبلیغات، پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده بوده و آنها را بههم نزدیکتر میکند. استفاده از روشهای نوین تبلیغاتی موجب ترغیب مردم به خریداری محصولات و استفاده از خدمات مورد نظر میشود.
هماکنون تبلیغات اینترنتی نقش بسیار مهمی در افزایش درآمد شرکتهای کوچک و بزرگ ایفا میکند و دقیقا به همین دلیل است که آژانسهای تبلیغاتی بزرگ دنیا همچون گوگل، سالیانه میلیاردها دلار از راه تبلیغات برای شرکتها کسب درآمد میکنند.
بر طبق آماری که سازمان فناوری اطلاعات کشورمان در سال ۱۳۹۳ منتشر کرده بود تعداد تلفنهای هوشمند مورد کاربرد در سال ۹۳ ، ۲۰ میلیون دستگاه بود و پیشبینی شده بود که این عدد در سال ۹۴ به ۴۰ میلیون دستگاه برسد که تمامی این اطلاعات میتواند یک مشخصه بارز داشته باشد؛ کاهش توجه از محیط اطراف و هجوم تمرکز به سمت ابزارهای کوچک هوشمند همچون موبایل و تبلت و بسیار واضح است که هماکنون این آمار در سال ۱۳۹۷ بسیار بیشتر از آن رقم پیشبینی شده است.
این آمار یعنی فضایی بسیار عالی برای بازاریابی و معرفی و فروش محصولات و خدمات و مشتریانی همیشه در دسترس برای مدیران و صاحبان کسب و کار و شرکتها که بهدنبال یافتن مشتریان تازه برای محصولات و خدمات خود هستند.
امروز اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم، در و دیوار شهر پر شده از انواع تبلیغات و به عبارتی این فضا اشباع شده و از طرفی در مقایسه با روشهای نوین تبلیغاتی کارایی لازم را هم همچون گذشته ندارد و همچنین هزینه تبلیغات بر روشهای سنتی نیز بسیار بالاست و این میزان هزینه در توان اکثر کسب و کارهای نوپا نیست.
کافیست فقط برای اینکه خیالتان راحت شود با یک آژانس تبلیغات محیطی تماس بگیرید تا ببنید تعرفه تبلیغات در اتوبانها و یا فروشگاهها و یا در سطح شهر چقدر نجومی است. در حال حاضر تعرفه تبلیغ اینترنتی بسیار ارزان است و با توجه به کارآرایی بالای این نوع از تبلیغات انتظار میرود که بهزودی شاهد افزایش قیمت در این نوع از تبلیغات باشیم.
روشهای نوین تبلیغاتی در مقایسه با روشهای سنتی مزایای بسیاری دارد، یکی از این روشها که این روزها طرفداران بیشماری پیدا کرده پوش نوتیفیکیشن است، این یکی از روشهای بسیار کارآمد در تبلیغات آنلاین است که نسبت به برخی از روشهای قدیمی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ، عمر کوتاهی دارد و جدیدتر است.
کلمه نوتیفیکیشن (Notification) در فارسی به معنای اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاهسازی به کار میرود.
فروش محصولات و معرفی خدمات و همچنین عضویت در کانال های شبکه های اجتماعی در این روش، متدی جدید و انحصاری ویژه برنامهنویسان اندروید بوده و تنها این افراد قادر به ارسال این نوع از تبلیغات هستند.
در نمونه عضویت در کانال و یا فروش محصولات و خدمات بعد از ارسال این نوع تبلیغ مخاطب در صورتی که دیتا و یا وایفای خود را روشن نگاه داشته باشد و یا از زمان ارسال تا یک تایم مشخص وایفایش را روشن کند این تبلیغ را مشاهده خواهد کرد.
و در صورت تمایل روی تبلیغ کلیک کرد و وارد کانال خواهد شد و در تبلیغات فروش محصولات و یا خدمات در صورت تمایل و پس از کلیک مخاطب روی تبلیغ صفحه شمارهگیر و یا صفحه پیامک و یا حتی صفحه فرود وبسایت بهصورت اتوماتیک برای برقراری ارتباط کاربر با شما برای مخاطب باز خواهد شد. در ارسال این نوع تبلیغ اینترنتی میتوان از تصویر (بنر) و متن تبلیغاتی نیز استفاده کرد.